Guld priser nu

DeletedUser458

Guest
E de bara jag eller blir de inte dyrare överlag att utnyttja guldet vilket då tillintetgör de extra man får på vissa nivåer o endast förlust för e kom köper lie guld.

Menar bara att skall de framstå som om att de skall gynna GP-spelaren så skall det ju inte visa sig att det är till ren nackdel för spelarna.

ge mig gärna räkneexempel på hur de e tänkt att gynna GP-spelarna
 

DeletedUser

Guest
Det beror ju helt på vilken slags guldanvändare man är.
Om du köper guld enbart för att använda rådgivarna och köper guld för 500kr så får du idag 48veckor om du använder alla 5.
När priserna ändras får du 500mer vilket ger 50veckor istället för 48.
Det som blir dyrare nu är just förkortningen av byggnationer, träningar och forskningar. Detta för att det var för billigt i förhållande till vad man kan använda det till.

Så det är dyrare för vissa men billigare för andra.
 

DeletedUser

Guest
Just de höjda kostnaderna av förkortningar var väl aldrig tänkta att "gynna" GP-spelarna på det sättet och det har de väl aldrig försökt få det att framstå som, det som skulle gynna spelarna var just de sänkta priserna vid inköp av guld. Men detta är ju två skilda förändringar vi pratar om.
 

DeletedUser

Guest
Det beror ju helt på vilken slags guldanvändare man är.
Om du köper guld enbart för att använda rådgivarna och köper guld för 500kr så får du idag 48veckor om du använder alla 5.
När priserna ändras får du 500mer vilket ger 50veckor istället för 48.
Det som blir dyrare nu är just förkortningen av byggnationer, träningar och forskningar. Detta för att det var för billigt i förhållande till vad man kan använda det till.

Så det är dyrare för vissa men billigare för andra.

Hejsan,

Det Zigvard skrev ovan stämmer helt och hållet. Kan även tillägga att den extra inkomsten som InnoGames tjänar på detta kommer att ges tillbaka i olika former till er spelare.
Vi får se vad framtiden har att erbjuda, håller tummarna för många bra saker till er spelare.=)
 

DeletedUser

Guest
Jag undrar för deras skull som är under 18 och måste använda telefon för att köpa guld. Skulle man möjligtvis kunna lägga in en höjning på det guld man får från smsköp (i vissa fall går det inte att ringa och betala ens) så en liten bonus åtminstone till 200guld för smsbetalningen så att man har råd med 2premiumfunktione åtminstone skulle glädja rätt mycket :p
 
Topp