Grepolympia 2012

DeletedUser

Guest
Frågar detsamma jag kunde också köpa råvaror från samma t ex trä men nu när jag skulle göra det så var det en tidsgräns på 8timmar innan nästa köp är möjligt undrar varför?

ja...väldigt nyfiken på varför ZanaxXx fick köpa en jävla massa gunst när vi övriga inte får göra det... (8400 gunst på 13 timmar...inklusive nyproduktion) - skillnad på spelare o spelare?

och varför ger man ut informationen att trupperna ska ges tillbaka när dom försvinner permanent? är ju en riktig "blåsning" av oss spelare... och ändrar ju hela förutsättningarna för olympiaden...
 

DeletedUser2013

Guest
Jag läste på engelska forumet om att folk tyckte att det var orättvist att de som har guld praktiskt taget kunde få hur mycket resurser/gunst som helst på en gång, så jag antar att de lyssnade på det och implementerade "väntetiden" så det inte kunde missbrukas mer.

Nu var det ett tag sedan jag läste men antar att det kan vara på grund av det.
 

DeletedUser

Guest
blev rätt blåst när jag läste gaffels kommentar om att trupperna kommer tillbaka så tränade bort alla mina trupper först :eek: men hade man kollat noggrant själv hade man ju märkt att det inte stämde på bpn :)

Jag läste på engelska forumet om att folk tyckte att det var orättvist att de som har guld praktiskt taget kunde få hur mycket resurser/gunst som helst på en gång, så jag antar att de lyssnade på det och implementerade "väntetiden" så det inte kunde missbrukas mer.

Nu var det ett tag sedan jag läste men antar att det kan vara på grund av det.

tycker det är dåligt om det var av den anledningen. Vi som köpt guld är trots allt dem som stödjer grepolis personalen medans de som gnäller antagligen inte gör det. Ska ju vara så i ett spel att pengar man lägger ner på det ska ge privilegier. . .
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag håller med HG, inte för att jag spenderar pengar på Grepolis men dom som gör det är dom som driver in pengar till Grepolis.
 

DeletedUser1595

Guest
Men fortfarande inget svar från De som verkligen vet?

Ge oss info.. Tycker det är gött att gunsta fram en full BS-stad på några timmar
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker inte att det är något fel med att kunna köpa sig till fördelar, det kan vem som helst göra och det är ett val man gör själv.
 

DeletedUser378

Guest
Har helt missat den här tråden de senaste veckorna är jag rädd.

Informationen som ni fått fram om att köptiden har ändrats pga möjligheten att överdosera gunstningar m.m stämmer.
Detta är ett val som de på Innogames har valt att fatta och ingenting som vi i teamet har kunnat påverka.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Suppor och Forumschef
Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
först låter man klanen gunsta fritt... zanaxxx får bränna av 8400 zeusgunst på några timmar...

sen tas möjligheten bort för övriga att svara tillbaka... väldigt fair agerande...
 
Topp