Grepolympia 2012

DeletedUser

Guest
Nu har det så kallade Grepolympia 2012 startar och det ska bli spännande, vad tycker ni andra? Vad har ni för förväntningar, jag vill och hoppas bara på en bra placering och lite rolig tid. Jag har även en fråga också, på allians rankingen, är det snittet då man räknar?
 

DeletedUser2013

Guest
Kommer ens atlet att nollställas efter den första tävlingen? eller kommer man få behålla sina färdighetspoäng där man lagt dem?
 

DeletedUser2311

Guest
hmm vad gör färdighetspoäng för något? finns ingen info om det... om man klickar på hjälpknappen kommer man till "påskevenemanget"
 

DeletedUser

Guest
Om jag har fattat logiken, så blir hopliten snabbare om man offrar sina trupper? Kommer de tillbaka sedan efter OS då de offrade trupperna har bondgårdsplatser?
 

DeletedUser

Guest
Sanslöst... finns ingen info vad jag kan se om något som rör denna tävling "påskevenemanget" har de länkat till.
Det bästa hade varit om man kunde välja bort hela grejer om man inte är intresserad av att deltaga.

Sen har vi guld funktioner, GP's motsvarighet till doping. Hade varit klart intressantare om det var aktivitet och onlinetid som avgjorde resultatet.
 

DeletedUser

Guest
Ja det skulle vara intressant att veta vart trupperna tar vägen samt vilken strategi man skall använda sig utav.
 

DeletedUser4

Guest
Ja det skulle vara intressant att veta vart trupperna tar vägen samt vilken strategi man skall använda sig utav.

<s>Dem tas bara "ur bruk" när de bidrar med assistans att träna atleten. Sedan återgår trupperna till armén igen. :)</s>

Dem går åt för att assistera atleten, dem går sedan inte tillbaka till arbetet.

Förbaskade myglare. :D
 

DeletedUser

Guest
Jag har en fråga kommer statsen återställas inför varje ny gren eller gynnar det alla som kan delta 100%?
 

DeletedUser

Guest
Dem tas bara "ur bruk" när de bidrar med assistans att träna atleten. Sedan återgår trupperna till armén igen. :)

Men då blir jag lite fundersam på en annan sak.. Jag får ju lediga bondgårdsplatser när jag sätter trupper på träning, eller assistans eller vad det nu är dom gör..
Säg att jag har 0 lediga bp i en stad. Jag sätter 45 svärdsmän på träningsbanan och får därav 45 lediga bp. Vad händer om jag då genast bygger nya trupper för de här 45 bondgårdsplatserna, då kommer jag ju ha 0 lediga igen och kan alltså inte få tillbaka svärdsmännen som jag satt på träning?

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/085/283/philosoraptor.jpg?1291090164
 

DeletedUser

Guest
Jag har en annan fråga, hur kommer det sig att en hoplit med 4 färdighetspoäng springer lika långt som en hoplit med inga färdighetspoäng? Vad gör jag för fel :p
 

DeletedUser

Guest
Jag har en annan fråga, hur kommer det sig att en hoplit med 4 färdighetspoäng springer lika långt som en hoplit med inga färdighetspoäng? Vad gör jag för fel :p
Du kanske måste uppgradera rätt, jag har uppgradeat mest på uthållighet och styrka och då har jag sprungit längre men när jag uppgraderade snabbhet så hände igenting, det är väll att man måste gå upp på rätt saker antar ja
 

DeletedUser855

Guest
Dem tas bara "ur bruk" när de bidrar med assistans att träna atleten. Sedan återgår trupperna till armén igen. :)

Tror inte du har koll här Gaffelen ;)
Jag ska då ha en stad men en jävla massa extra bp men det har jag inte. Så trupperna du lägger in i en träning för en hoplit försvinner och du får bygga nya!
 

DeletedUser4

Guest
Tror inte du har koll här Gaffelen ;)
Jag ska då ha en stad men en jävla massa extra bp men det har jag inte. Så trupperna du lägger in i en träning för en hoplit försvinner och du får bygga nya!

Rättelse från min sida, var helt ute och cyklade där. Redigerade mitt inlägg. =)
 

DeletedUser2040

Guest
Fram tills i morse så kunde jag "köpa" gunst, råvaror mm flera gånger för min "kransar".
Nu helt plötsligt så är det tidsbegränsat???
Varför?
 

DeletedUser

Guest
Fram tills i morse så kunde jag "köpa" gunst, råvaror mm flera gånger för min "kransar".
Nu helt plötsligt så är det tidsbegränsat???
Varför?

Frågar detsamma jag kunde också köpa råvaror från samma t ex trä men nu när jag skulle göra det så var det en tidsgräns på 8timmar innan nästa köp är möjligt undrar varför?
 
Topp