Grepolispoäng

DeletedUser

Guest
Vi jobbar på nytt system med utmärkelser, här kan ni dela med er av vad ni tycker och tänker.
 

DeletedUser3362

Guest
Är det så att det ända man får av dessa grepolis poäng utmärkelser? Eller får man något mer till?:)
 

DeletedUser3388

Guest
Vilket svammel enligt mig
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3493

Guest
Fyller det någon funktion i spelet? Eller är bara för att man ska ha något att visa upp? Känns ju värdelöst om de inte fyller någon funktion.
 

DeletedUser3508

Guest
om man har spelat under en annan nick på tidigare servar , följer det här med till det nya nicken ,eller har man börjat från början
 

Geggan

Active Member
om man har spelat under en annan nick på tidigare servar , följer det här med till det nya nicken ,eller har man börjat från början

är rätt säker på att de stannar på det gamla nicket du spelat på. annars kan man dra till att man spelat på de ena o de andra nicket ;)
som amn egentligen inte gjort :)
 

DeletedUser3280

Guest
Varför inte lägga denna tid o energi (pengar) på att fixa det UV vi har? Vi har så sjukt många saker som behöver fixas till där....
 

DeletedUser3423

Guest
som vanligt så ska alla klaga... rolig funktion tycker jag, ser även fram emot dom nya utmärkelserna!
 

DeletedUser2477

Guest
Denna tråd är för diskussion om Grepolis poäng och de nya utmärkelserna, håll er till det, ni har postat en off topic post och småchat i andra. Till nästa delar jag ut straffpoäng.
Det har börjat att slarvats en hel del på andra trådar med.
 
Topp