Grepolis är emot oss fjortis flickor...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser285

Guest
Hej hopp!
Satt och skulle döpa min nya fina stad till något så fint som "GO Team Edward" Alla ni fjortisar där ute ni vet vad jag menar..

Men DÖM till min förvåning när jag fick ett felmeddelande på det.. :O
Jag tänkte vad i GO Team Edward kan vara något som helst stötande mot någon?.. (för utom för de som håller på Jacob..)

Tydligen.. Enligt vissa källor så är det ordet "Team" som man inte får döpa sin stad till?..

Men jag började då testa runt på olika saker..
Man får inte knulla i grepen men man får vara Kåt.
Nazi är helt ok att döpa sin stad till..
Inte snopp MEN penis går bra..

Ja etc etc..
Känns som om Hetsjakten på oss fjortis flickor borde ta slut snart...
Jag vill ju att min stad ska heta "GO Team Edward"..
Vad i ordet Team är det som är så hmm hemskt att man sätter upp det tillsammans med ord som snopp och ja knulla..

(lovar jag får säkert anmärkning nu för jag använt dessa ord....)

// BIG O
 

DeletedUser4

Guest
Hej Opeth.

Folk har tendenser att tro att spelare som döper sina namn till "Team", är faktiskt med i mitt team.

För att slippa alla som går runt och försöker skapa konton som innehåller "Team", så har jag valt att blockera det.

Vissa ord har jag inte lagt, har inte lika livlig fantasi, men det du skrivit ovan har jag klämt in. Tack ska du ha.
 

DeletedUser285

Guest
Men pls.. som om någon skulle vilja skryta om att vara med i ditt "team" ;)

Vill ju att min stad ska heta "GO Team Edward" Har sett fram emot detta sen evigheter.. :(
Ni förstör för mig nu jue.. ;(
 

DeletedUser378

Guest
Det sa jag också Danzap ;)
Men Opeth vill inte lyssna på det örat.
 

DeletedUser4

Guest
Sen är jag en sån som klubbar ner personer som Opeth och säger: TEAM JACOB B*TCH!

För er som läser och inte hänger riktigt med så pratar Opeth om filmen "Vampyrer suger", där det är trånande flickor (finns säkert killar där också) som skapat en fan club i huvudkaraktärens ära.

Nej skämt och sido, kör på det som Danzap sa. Trots allt en svensk version.

Men främst för att personer missbrukar ordet TEAM i samband med Grepolis. =)
 

DeletedUser962

Guest
Jaså du kan svara å oseriösa inlägg ( fast roliga :p )

Men inte på förslag, vill ge dig en stor applåd Gaffel ( Sarkasm ) men det verkar som du börjar bli rostig, kanske dags att skaffa en riktig "Kniv" som Admin?
Då kanske det börjar hända saker här inne, till dess så vet i fan vad som kommer att hända.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
annars vänder du bara på det ordet Opeth.... Go Meat Edward ;)
 

DeletedUser

Guest
Känns som att ordet team används ganska så flitigt nu, dock med mellanrum och punkter.
 

DeletedUser378

Guest
Tänk att ni ska ta det till överdrift. Men känner mig ärad att du döper dina städer efter mig danzap :)
 

DeletedUser285

Guest
Men vi heter ju inte Lag Edward.. Vi heter ju Team Edward..

Det är ju som om Djurgården inte skulle får heta djurgården utan animalfarm eller likannde.. ;S
 

DeletedUser285

Guest
Besviken på att man fortf inte får döpa sina städer till TEAM!!!

Kanske ska jobba FÖR era spelare?
Inte EMOT...

VAH?
 

DeletedUser378

Guest
Har sett diverse alternativa namn till "team" på sista tiden på Zeta server.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp