Grepo Toolbar!

DeletedUser4

Guest
Kära spelare,

Vi är stolta att kunna presentera InnoGames toolbar! Installera denna gratis och lätta att använda toolbar för att alltid vara informerad om vad som händer med ditt spel. Just nu är InnoGames toolbar tillgänglig till spelen: The West, Grepolis och Tribal Wars. Prova dem nu och missa aldrig en attack, se när ditt lager är fullt eller få reda på när du har fått ett nytt meddelande. Klicka bara på länken nedan:

Grepolis Klicka här!

Vänliga Hälsningar
Grepolis Team
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser grymt ut! Synd bara att det inte funkar till chrome som jag använder :/
 

DeletedUser

Guest
Kära spelare,

Vi är stolta att kunna presentera InnoGames toolbar! Installera denna gratis och lätta att använda toolbar för att alltid vara informerad om vad som händer med ditt spel. Just nu är InnoGames toolbar tillgänglig till spelen: The West, Grepolis och Tribal Wars. Prova dem nu och missa aldrig en attack, se när ditt lager är fullt eller få reda på när du har fått ett nytt meddelande. Klicka bara på länken nedan:

Grepolis Klicka här!

Vänliga Hälsningar
Grepolis Team

Bilderna på soldaten,skeppet,hammaren MM så står de under på engelska går de att få på svenska på något sätt men har fattat vad allt menas nu men tog lite tid i början men annars är den SUPERBRA!!!

WE LOVES IT CAUSE IT´S :cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Vad menar du? Ditt operativsystem har egentligen ingenting med saken att göra ifall den funkar eller ej. Bara webbläsaren som avgör.
 

DeletedUser

Guest
Är det någon som har en "lista" på allt den gör. jag menar det är jätte bra med fullt lager och anfall och meddelanden och så. men vad är resten av grejorna?
 

DeletedUser

Guest
Efter att jag installerat den här så kan inte jag använda firefox alls.
 
Topp