Grattis Krios!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Idag är det ett exakt ett år sedan KHbois grundade Krios!

Och vilken fantastisk resa det har varit: varit fantastiskt roligt om än stundvis jobbigt. Jag vill grattulera alla för ett fantastiskt jobb ni har lagt ner för att nå den absoluta toppen och stanna där.

Bra kämpat!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, snart ett årsdag på mitt medlemskap också.. Varit otroligt kul att växa med guilden. Jag spelar för Krios, och i beta världen finns det bara en guild min lojalitet verkligen vilar vid.
Och du(simke) har summerat våran väg till toppen med ett par enstaka ord som på sitt sätt väldigt bra beskriver det vi fått kämpa oss igenom, och samtidigt bara nuddar toppen av ett isberg.
Grattis till oss!
 

DeletedUser

Guest
Grattis

till uthålligheten... :) sådär 7 månader efter jag la ner beta...

Nu har jag lagt ner Epsilon också...

Kanske joina forces på nästa Grepolisserver - från början - och alltså "efter Eta" :)
 

DeletedUser

Guest
till uthålligheten... :) sådär 7 månader efter jag la ner beta...

Nu har jag lagt ner Epsilon också...

Kanske joina forces på nästa Grepolisserver - från början - och alltså "efter Eta" :)

Kanske kan klämma in dig i nån vinnande allians som bygger Underverk för att komma vidare till hero world ? =)
 

DeletedUser

Guest
inte det minsta

e du inte sugen på beta?

jag antar att du riktade frågan till mig fix...

NEJ, 100% ärligt seriöst svar...

Visserligen har tydligen underverken så ni får ert väl uthålligt förtjänade slut...

Jag ångrade mig inte en dag när jag var på semester... och det var därför jag återvände och startade om... för dom som minns korrekt... det har ju föreskrivits en del felaktigheter om mitt slutskede särskilt från vissa kriosmedlemmar...
 

DeletedUser

Guest
Kanske kan klämma in dig i nån vinnande allians som bygger Underverk för att komma vidare till hero world ? =)

vad innebär hero world då? och är det värt "tiden" på grepolis?

jag kommer ju inte direkt bidra med något som nystartad spelare... men visst... den allians som bjuder in mig kanske får napp ;-)
 

DeletedUser845

Guest
vad innebär hero world då? och är det värt "tiden" på grepolis?

jag kommer ju inte direkt bidra med något som nystartad spelare... men visst... den allians som bjuder in mig kanske får napp ;-)

Jag hade kunnat svara på din fråga, men det är bättre att du går in och läser informationstrådarna om 2.0 på forumet istället så att du inte missar något om vad det innebär.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp