Gott nytt år!

  • Trådstartare DeletedUser1595
  • Start datum

DeletedUser1595

Guest
Hej på er vänner och fiender i Värld Zeta.

Vill bara önska er ett riktigt Gott Nytt År, med många erövringar och fortsatta bataljer i våra hav.

Vi kan väl konstatera att 2011 gett oss ett nytt sätt att spela på. Jag kan inte längre gå och lägga mig utan att kolla GP, för morgonen efter kan jag kallt räkna med att Zikk, Skep och BiP rensat mina hamnar. Nattbonusen som tidigare varit en fredstid har nu börjat att utnyttjas till fiendernas fördel. Jag menar inte att detta är helt negativt, då detta sätt att spela sållar ut vilka spelare som faktiskt är mest aktiva och dessa borde faktiskt vara de största.

Under det senaste kvartalet kan vi väl konstatera att ULTIMATE (Läs Röde Orm om ni vill) och Bäverklanen stridit på som vanligt medans den trötta draken Kladdig Hest tittat på.

Kriget som pågår just nu är verkligen till KH´s fördel som enkelt kan bygga trupper och vänta på rätt tillfällen att anripa sina fiender. Det som jag kan känna är lite unikt med denna värld är att det i princip inte verkar finnas förbund och knappt en enda IAP. Det gör att alla krigar emot alla, vilket kan bli extremt spännande om aktiviteten ökar en gnutta. Just nu verkar många ha IE-problem och många städer byter ägare inom respektive allians.

Nu hoppas jag att vi får ett fantastiskt 2012 allihopa och att aktiviteten ökar, Brandskeppen ständigt är ute på vift och bara en sån sak som att kämpa till sista biremen i en belägring.


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA, så glömmer vi buggar och IE och bara kör!


/ Koffeinkick
 

DeletedUser

Guest
Gott nytt på dig också ♥

Fast om man kollar på statsen ser det inte ut som att hestarna bara samlar trupper utan använder dom också :p
 
Topp