Gammablad del 1

DeletedUser

Guest
haha ja en del :D fast har inte orkat festa än.... blev lite för mkt fest igår vettu

o sen fest idag på morgonen... nej de funkar inte så


894677 / 808800
 

DeletedUser

Guest
1273098/1044900 wuhooo

va händer me bladet? kanske borde skrivas om lite nu xD
 

DeletedUser1593

Guest
Jag har varken tid eller ork för ett nytt blad men publicerar det jag har fått!
 

DeletedUser1593

Guest
jaa du jag är inte hemma så är lite svårt just nu! Men sluta klaga!
 

DeletedUser1593

Guest
nu kommer det sista gammabladet



Gammablad del 3 svar

Rubyman

Fråga 1 Det som händer med segraz/redrum, kommer detta vara bra eller dåligt för servern?
jag tror inte de spelar så stor roll de kanske blir mer action thats it.

Fråga 2 Kommer veteranerna hålla förstaplatsen ett tag till?
denna fråga beror alldels på hur många fler lol rekryterar till. dom har bättre poängsnitt så de är inte omöjligt att vi åker ner till en 2;plats.

Fråga 3 Krigas det tillräckligt mycket på gamma?
ja har inte så stor koll på hur mkt andra krigar men ja har känslan utav att de är lite för lite krig här

Fråga 4 Vilka är de 3 trevligaste spelarna på gamma?
mkt svår fråga. de flesta jag pratat med verkar trevilga.

Fråga 5 Vilka är de 3 bästa spelarna på gamma?
hmm också en mkt svår fråga, Men typ shingzu, migrec och maestro87
de är 3 bra spelare vet dok inte om de e bäst men.

Fråga 6 Om du fick ta bort en funktion på grepolis tex moral eller nattbonusen vilken skulle du ta bort?
hälst ta bort båda 2. men moralen skulle va nice om den försvan


Migrec
Fråga 1 Det som händer med segraz/redrum, kommer detta vara bra eller dåligt för servern?
Vet inte, men det som händer nu och som hänt tidigare visar att ingen allians varar för evigt. Därför tycker jag det är viktigt att vara ödmjuk när man ligger på topp. Annars gör det ont den dagen man ramlar ner från ”tronen”.

Fråga 2 Kommer veteranerna hålla förstaplatsen ett tag till? Svårt att svara på då jag inte vet stämningen internt hos Veteranerna. Stämningen, engagemanget och aktiviteten inom alliansen är helt avgörande för om en allians håller ihop och inte tappar placering.
Ledarskapet inom alliansen är av högsta vikt för att motivera och samla alliansen.

Kan bara tala för oss in TLoL och vi har gemensam ledning med röstning om viktiga beslut. Vi har fortfarande en härlig stämning med mycket humor där vi gärna häcklar och driver med varandra allt som oftast 

Fråga 3 Krigas det tillräckligt mycket på gamma? Det har varit rätt så lugnt under en period men jag hoppas att det blir mer action nu och under hösten ;)


Fråga 4 Vilka är de 3 trevligaste spelarna på gamma?
Om jag fick välja bland personer som tillhör vår fiendeallians så skulle jag vilja säga Rubyman, Ariståndiles och Minerva. Väljer jag bland andra som inte är fiender eller tillhör vår allians så säger jag Cortuser.

Fråga 5 Vilka är de 3 bästa spelarna på gamma? Mycket svårt att svara på då det finns många bra spelare oavsett ranking... Om jag får vara egoistisk och välja spelare i min allians (som jag känner bäst) så blir det ändå svårt att peka ut 3 stycken. Anledningen är att det inte bara handlar om att vara bäst på att anfalla eller försvara sig, det handlar även om egenskaper som organisationsförmåga, kreativitet, engagemang, ledarskap, ödmjukhet, humor m.m.

Fråga 6 Om du fick ta bort en funktion på grepolis tex moral eller nattbonusen vilken skulle du ta bort? Lätt, bort med moralen

MOVO
Fråga 1
Det som händer med segraz/redrum, kommer detta vara bra eller dåligt för servern?


Nästan alltid spännande när nya saker händer. Allianser krackelerar inifrån o upphör eller minimeras till antal medlemmar. Nya allianser o grupperingar skapas, det ger lite nytt liv. Att se dom samma allianser i toppen hela tiden är i längden tråkigt.

Fråga 2
Kommer LoL hålla förstaplatsen ett tag till?


Troligtvis ja ! Sen får man se hur länge det håller. Kanske faller dom sönder inifrån också. Dom flesta stormakter håller ju inte för evigt.

Fråga 3
Krigas det tillräckligt mycket på gamma?

...Sett från min vinkel är det ganska lugnt just nu. Men med dom nya grupperingar kanske det kommer snart, - o då brukar man verkligen få vara alert.

Fråga 4
Vilka är de 3 trevligaste spelarna på gamma?


....Kan inte namnge någon, men tycker ofta det är trevligt med motståndare man kan ha lite kul o givande pm kontakt med. Dom som har lite distans till spelet o sig själva. På allians plan gillar jag dom som bjuder på sig själv.

Fråga 5
Vilka är de 3 bästa spelarna på gamma?

....Den var svår - allt för många faktorer att ta med i beräkning. Finns säkert en del bra spelare med många städer, som har spelat bra för att uppnå sin position. Men jag har också mött hyfsat stora spelare från stora allianser, som tycks att glida lite på att dom har en mäktig allians i ryggen. Fast dom inte imponerar så mycket på enskild nivå. Men där finns också bra spelare med färre städer, dom som av olika orsaker kämpar i underläge....men dom ger sig inte o kämpar på istället. Dom har jag respekt för, både som allians vänner o som motståndare.

Fråga 6
Om du fick ta bort en funktion på grepolis, tex moral eller nattbonus vilken skulle du ta bort ?

Då jag av olika anledningar är en nattmänniska, skulle det sitta bra med nattbonusen borta he he

mvh
movo
 
Topp