Gamla uppgifter?

DeletedUser

Guest
Finns det nåt arkiv för gamla uppgifter? som jag skulle gärna vilja veta exakta off poängen jag fick på beta när den stängde, jag minns bara att den var över 2.5 miljoner, men mer än så minns jag inte
 

DeletedUser2477

Guest
tyvärr så har vi inga exakta uppgifter att tillgå, men du får gärna börja med ett arkiv ;)
 

DeletedUser

Guest
tyvärr så har vi inga exakta uppgifter att tillgå, men du får gärna börja med ett arkiv ;)

som mod när man ber om en sån här sak borde ta det mer seriöst än sådär och svara bättre, var riktigt tråkigt att se det där svaret på en seriös fråga :D
 

DeletedUser2477

Guest
tråkigt att du inte kan se skillnad på ett seriöst svar eller inte, vet inte vilket av mina ord du inte förstod att tyvärr så har vi inga exakta uppgifter att tillgå, kan förklara dom bättre om du önskar men annars om du vill fördjupa dig i detta så kan du ta det med vår forumschef isåfall.
Sedan hade jag den åsikten som förslag att om du var väldigt intresserad av olika exakta historiska uppgifter(vilket vi inte har) så kanske du kunde göra ett arkiv där alla skulle kunna ha glädje av här.
Ha en forsatt trevlig kväll :)
 

DeletedUser1684

Guest
Förstår tyvärr inte Micke vilken del av hennes svar som va oseriöst hon förklarade för dig att dom inte har några exakta uppgifter att tillgå med andra ord är dina ungefär 2,5 miljoner så nära ni kan komma.. sen la hon upp ett förslag till dig om att du kunde börja försöka arkivera sånt som dina 2,5 miljoner anfalls poäng.. vilket jag inte heller såg som oseriöst.. men men vet inte riktigt vad du ser som seriöst och oseriöst.

Du får la änna ha en trevlig kväll.
 

DeletedUser

Guest
det oseriösa i det där svaret var att man ber en spelare börja med nåt som att föra arkiv blandat med försök till humor, vilket för mig; blir knäppt! om man kommer till ett företag som har nån form av kund service och frågar om gamla uppgifter så skulle dom aldrig drömma om att kommer med repliken "men du kan väl göra det ist för oss" samt med ett konstigt försök till att vara humoristisk i det hela oxå. hade räckt med ett svar "nej vi för inte några arkiv med gamla uppgifter" klart och konkret. humor är viktigt, men inte alltid, för då blir det bara konstigt.

Men då vet jag (till slut) att GP inte har kvar gamla uppgifter, tråden kan låsas och/eller tas bort
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte att du har förstått det här forumet riktigt. det är till för allas glädje. du är ingen kund här och moderatorerna är frivilliga för att se till så att allt flyter på bra, hon svarade på din fråga. sedan tillade hon ett litet skämt. Hon bad dig absolut inte att faktiskt föra ett arkiv. om an inte kan ta så små skämt så borde man inte ha någon social kontakt med någon som helst omvärd överhuvudtaget.
:cool:
 
Topp