Går inte att Ducka från telefonen!

DeletedUser

Guest
Jag har Iphone4.

Lyckades inte att ducka anfall vet inte varför men... Ska vi bara låta de som är nära skrivbordet spela spelet?
 

DeletedUser

Guest
Ja en app hade inte varit fel!

//Gotland - som ofta spelar från sin padda...
 

DeletedUser

Guest
Ni kanske ska sluta lita på saker som är tillverkade av äppeldyrkande hippies?
 

DeletedUser

Guest
Ni kanske ska sluta lita på saker som är tillverkade av äppeldyrkande hippies?

Hästar äter äpplen.

Jag misstänker en konspiration här mellan KH och APPLE-företaget. :p

Förövrigt är det riktigt dåligt att det inte finns någon APP eller ett mobil-anpassat Grepolis
 

DeletedUser1915

Guest
Funkar fin fint o ducka från en appel produkt ;)

MacBook Pro klara de galant! :D
 

DeletedUser

Guest
Tribal Wars (som är större än Grepolis) har inte fått en app ännu, dock håller de på att utveckla en, endast till iOS :( Använder själv en Android telefon och hade hellre sett än app till båda än bara en.
Dock är denna info från mars, och jag har inte hört något nytt sedan dess.

Så kanske det kommer en app till Grepolis, men bara kanske! Jag har ingen officiell information om det.
 

DeletedUser

Guest
Jag använder oxå Android (dolphin) de funkar bra att använda chatten, men forumet e helt hopplöst o långa mejl likaså! :mad: Skulle vart kul med en app! ;) roligt förslag :) (men zeta kan jag inte spela på från mobilen o de är nog största anledningen till att jag slutar där) om appen kommer blir spelet mycket roligare!:D
 

DeletedUser

Guest
Har knappt spelat på Zeta, men det lilla jag har spelet så märkte jag att Opera Mobile funkar helt okej. I alla fall för allt basic stuff... Bygga på staden, träna trupper, begära resurser und so weiter. Kartan funkar dock inte.
 

DeletedUser339

Guest
Fixa så att man kan läsa i forumet på mobilen, känns ganska viktigt att kunna kommunicera med klanen för att klara sig från en erövring.
 

DeletedUser2076

Guest
Själv har jg en android och den funkar på alla världar utom zeta,vid nästa uppdatering borde ni tänka mer på att göra det mobilvänligt...
 

DeletedUser

Guest
Iphone 4 funkar bra på alla servrar utom Zeta. Jo det går bygga på sin stad och sådant men de går ej skicka anfall eller stöd... (för min del i alla fall) Har för mig att det inte går att plundra heller så de är synd :(. Skulle va bra om nästa uppdatering blev mer "Mobilvänligare"
 

DeletedUser2076

Guest
Håller med Timinius,det borde vara mer "mobilvänligare" som jag sa innan...:rolleyes:
 

DeletedUser378

Guest
Eftersom att 2.0 fortfarande är rätt nytt så har de inte plockat fram någon app eller liknande till mobiler ännu.
Men har hört prat om det men inget som är säkert ännu.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom att 2.0 fortfarande är rätt nytt så har de inte plockat fram någon app eller liknande till mobiler ännu.
Men har hört prat om det men inget som är säkert ännu.

Då får man väll bara hoppas att tyskarna fattar rätt beslut ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag klarar av att bygga, träna trupper/båtar, begära råvaror (tar lite tid men ändå) och skicka attacker från min Wildfire med Dolphin Browser. Dock kan jag inte läsa i forumet eller läsa långa meddelanden heller.

Men allt tar rätt mycket tid, och det blir rätt jobbigt att kräva råvaror av 8 bondbyar på 5 minuter :(
 

DeletedUser2076

Guest
Det är nog det som är felet "kartan" värkar som många har problem med den...
 
Topp