Fusk i stor skala gör spelet tråkigt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det funkar på så vis att de stora allianserna skapar flera stycken mindre städer med hjälp av tillfälliga e-post konton. När en av dessa attackeras kollar de snabbt upp vem som står för attacken. Han som har alla dessa städer använder sin starkast stad i närheten av den som attackerar. Med andra ord är man chanslös.
 

DeletedUser

Guest
. Kan du fördjupa mer av din argument
. Kan du ge några exempel av olik sorters fusk?
. Har du huvudtagen någon bevis om just den personen fuskar?



Jag har flertal ggr blivit oskyldig anklagad för fusk på travian och det tog någon vecka innan jag kunde bevisa min oskuld (jag blev bannad). Jätteskoj att bli det.

mvh ZanaxXx
 

DeletedUser

Guest
Bevis?

Jag är inte ute efter att sätta dit folk. Så länge det går att få sitt rike stort å mysigt är det bra för dessa fuskare.
 

DeletedUser4

Guest
Det funkar på så vis att de stora allianserna skapar flera stycken mindre städer med hjälp av tillfälliga e-post konton. När en av dessa attackeras kollar de snabbt upp vem som står för attacken. Han som har alla dessa städer använder sin starkast stad i närheten av den som attackerar. Med andra ord är man chanslös.

Pratar vi om en person som har flera konton på samma värld, måste du rapportera det till oss i supporten. Så tar vi oss en titt på ärendet.

Om det är nu så du menar. =)
 

DeletedUser458

Guest
Långsökt

Verkar väldigt långsökt.

Visst finns det folk som lever här inne men sitta på flera konton o joxa fram o tillbaka verkar ju hel sjukt o extremt jobbigt.

Fattar inte riktigt poängen med skaffa mindre städer när man kan skaffa större med sitt riktiga konto?
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte riktigt vart du vill komma med denna tråd?

Om du misstänker att någon fuskar ska du som Gaffel säger rapportera det till supporten.

Det är naturligtvis inte tillåtet att fuska, därav ordet fusk ;) Att det sedan är möjligt att göra det är en annan sak, men det är därför vi har våra kära administratörer på varje server som ska hålla koll på sådant.

Enda sättet för dig att påverka detta är att hålla ögonen öppna och rapportera om du ser något misstänkt =)


Låser.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp