Framtiden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hur tror ni det kommer se ut i framtiden?

T.ex. vilka krig kommer att bryta ut, vilka allianser kommer vara top 5, vilka allianser blir allierade med vilka m.m.

Själv tror jag att The 300 kommer bli utrotade (det håller redan på att hända), att The real 300 får andraplatsen och att Heretics kommer återta femteplatsen från oss (Sparta SVU).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kunde inte låta bli att lägga märke till att:

I tråden topp 20 allianser skrev du att du inte trodde att The real 300 skulle gå upp till förstaplats... Det tror du tydligen här ;)

Förresten, det tror inte jag. Dom är utspridda som kackerlackor. Jag gjorde en liten karta.

4ibvbr.jpg
 

DeletedUser

Guest
Kunde inte låta bli att lägga märke till att:

I tråden topp 20 allianser skrev du att du inte trodde att The real 300 skulle gå upp till förstaplats... Det tror du tydligen här ;)

Förresten, det tror inte jag. Dom är utspridda som kackerlackor. Jag gjorde en liten karta.

*bild*

Ganska oklart om de lyckas eller ej, när jag tänkte lite på saken idag så trodde jag att TR300 skulle lyckas, men den där bilden gör att jag ändrar mig. *Redigerar*
 

DeletedUser

Guest
sammes

jag tror att the predators kommer vara kvar på sin plats i framtiden. sen att min allians kommer klara sig.
 

DeletedUser

Guest
Låt bilden tala för sig själv!

Skulle The 300 gå ut i krig så skulle dom falla ganska snabbt om jag får säga mitt!
Inget Personligt men bara de att dom ligger för utspridda för att klara detta i nuläget iaf!

Macedonian Army är dom ändå som e okända för mej , Har några brevid mej men annars så är de faktiskt ganska Okänt för mej
 

DeletedUser

Guest
Nu verkar det se mörkt ut för The Macedonian Army! Vi har börjat mobilisera oss. Stridsgrupperna är klara, allierade är samlade och spelarna är motiverade.
 

DeletedUser

Guest
Nu verkar det se mörkt ut för The Macedonian Army! Vi har börjat mobilisera oss. Stridsgrupperna är klara, allierade är samlade och spelarna är motiverade.

ja du Jacce

har hört mkt snack från dig här på externa men sett lite motstånd i själva spelet
dina alliansmedlemmar förlorar stad efter stad och får börja om i rimmen

du griper efter minsta halmstrå för att få empati och vi (TMA) m,fl vill se lite action och inte bara snack

kom med en värdig/vettig krigsförklaring här så får vi se vem som äger vem..allians mot allians

RagnarTW Ledare i TMA
 

DeletedUser

Guest
Heretics

ezk2eg.jpg


Tror Heretics kommer bli grymmt farliga...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror att 1337 och heretics kommer sitta längst uppe i ranklistan. Tredje platsen har jag ingen aning om.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror att The 300 går under och Heretics blir dominerande i hav 44 och hav 54.

1337 blir dominerande i hav 55 och TMA i hav 45

Fattas bara att TMA anfaller The 300's sista stridsgrupp i hav 45 så är de totalt slutkörda.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp