Forum

DeletedUser

Guest
Begäran: Underflikar i huvudmenyn
bbad
2010-11-17 21:19:21

Jag önskar som många andra att man kan skapa underflikar i forumen,
I huvudmenyn har man högst upp sen går man in på en flik (allians uppdrag) sen kan man bara skapa en massa olika ämnen under den fliken (allians uppdrag). men det vore bra om man ytligare kunde ha en flik under den. så man slipper allt för många poster under en o samma flik, så det blir mer en menyrad med en massa underflikar

Tack så länge Mvh bbad


Gaffel
2010-12-05 11:27:43
Hej bbad.

Tack för att du bidrar med dina tankar och åsikter. Var vänliga posta ditt förslag i forumet då vi helt enkelt vill se hur många som delar din åsikt. Är det en majoritet som håller med så skickar vi vidare förslaget till våra programmerare i Tyskland.

Med Vänliga Hälsningar
Patrik "Gaffel" Persson
Community Manager
Grepolis Sweden


beskedet jag fick av dom, samt så hoppas jag att fler säger till om denna ide samt så se jag gärna att ni kommentera detta

Mvh bbad
 

DeletedUser1459

Guest
I början tyckte jag också att det borde varit möjlighet till att skapa underforum. Men nu har jag hållit på ett tag och varit med i en rad olika allianser och sett massor av olika utformningar av forum och även skapat en del själv, så nu är jag inte riktigt lika övertygad om att det finns ett behov.

Jag menar, man får plats med cirka 10-12 olika forum på 2 rader och räcker mer än väl tycker jag. En annan aspekt är jag hellre vill att man läser de inlägg som görs och följer med i det som händer. Och går jag till mig personligen som en tämligen aktiv spelare så hinner jag knappt med att följa med i det som skrivs nu. och att nästla sig in i under forum tycker jag känns som det skulle bli ännu mer krävande att följa forumet.

Med korrekta rubriker för trådar i specifika forum tycker jag det fungerar alldeles utmärk som det är nu. På plats är också en moderator som håller god ordning och tar bort/arkiverar gamla trådar så det är rent, snyggt och aktuellt.
 
Topp