Forum (in-game)

  • Trådstartare DeletedUser1459
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1459

Guest
Jag saknar att man t ex inte kan marker en tråd som oläst, fast man har läst den.

Ofta när man varit i från några timmar så är det kanske 20-30 inlägg som skapats, men allt berör ju inte en själv men så kanske det är något som berör en, men så har man inte riktigt tid med det. Ja då glöms det i bland bort och det är en mardröm att försöka leta upp tråden igen.
 

DeletedUser1337

Guest
En mycket enkel ändring som skulle uppskattas enormt.
 

DeletedUser378

Guest
Så egentligen är det en funktion för att favoritmarkera vissa trådar som du är ute efter? Eller har jag tolkat det hela fel då?
 

DeletedUser1337

Guest
Nästan. Ungefär som när man markerar ett mail som oläst (fast man läst det) så att man ska komma ihåg att följa upp det när man har mer tid att sätta sig in i det.
T.ex om man sitter på jobbet och det är en lång informativ tråd om något så hinner man kanske inte läsa då, utan då vill man markera den som oläst så att man kommer ihåg att läsa den när man är hemma.

Så tolkade jag OP iaf.
 

DeletedUser1459

Guest
Helt riktigt enl föregående talare. Och om det ändå kommer att göras något åt det, så tycker jag att man också kunde ha en annan färg eller nått, eftersom det med all säkerhet har skapats ett otal nya inlägg från det man markerade tråden som oläst eller "viktigt" till dess man läser den igen.
 

DeletedUser

Guest
När vi ändå är inne och pratar om vad som skulle kunna bli bättre med in game-forumet så hade det varit härligt om man inte behövde stänga ner det fönstret eller skriva ett inlägg för att allt som man har läst ska sluta vara blått som om man inte har läst det. Fast det kanske bara är Chrome som det är så påm jag vet inte riktigt.
 

DeletedUser1459

Guest
Vet inte om jag förstår riktigt, men det finns väl funktion under "Funktioner" där man kan markera hela forumet som läst. Tror dock att det buggar när man vill markera att alla forum ska vara lästa. Så man får ta varje forum (flik) var för sig.
 

DeletedUser1459

Guest
Kom på en annan sak också. Tror att det också visas blått om någon har gjort ett tillägg i något inlägg (har för mig jag läste det i listan inför en uppdatering). Buggen där är att det bara är forumet som visar att något har ändrats, men inte vilken tråd. Men jag kan ha fel.

Borde iaf fungera på så sätt att även forum och tråd markerats om ett inlägg editerats i efterhand. Kanske tom med annan färg.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp