Fel vid sidladdning

DeletedUser

Guest
Idag fungerade spelet som vanligt till för några minuter sen då sidan helt slutade ladda in bilder i alla dess format. bakgrunder, fönster med mera. allt är istället bara blått

Ser ut på detta viset:
hjälper inte att logga ut o in, starta om datorn med mera, sidan håller sig blå!
grepolisbugg.jpg

använder mig av firefox som webläsare och provade även att öppna sidan i IE, men samma "blåa" resultat där.
Problem hos er eller har jag något fel hos mig?
 

DeletedUser

Guest
Problem hos er eller har jag något fel hos mig?

Problemet ligger nog hos InnoGames server.

Detta har hänt mej flera gånger tidigare.
Besviken blir man iallafall då det inte står något om några uppdateringar eller liknande...

Känns som om man skulle sitta ute i djupaste skogarna av sibirien, nergrävd 5km under jorden och surfa med ett 56K modem typ.
Börjar bli smått tröttsamt, speciellt när man t.ex. försöker pricka in lite anfall. Då kommer det djävulska förstoringsglaset upp och bara tvinnar i all oändlighet. Så försöker man ladda om sidan med att refresh'a men nej då ser det ut som i bilden ovan.

Men vet inte om man skall skratta eller gråta :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Känns som det är en Innogames servrar som lagt av eller något. Förhoppningsviss är det fixat nu ^^
 

DeletedUser

Guest
Jaa-a det upplevs problem fortfarande angående detta. Men nu när man försöker ladda om sidan spottar den ut en till skedet där man skall välja värld. Så trycker man naturligtvis på Kappa men sen ploppar det förståss upp en röd ruta där det står "Försök igen senare". :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jaa-a det upplevs problem fortfarande angående detta. Men nu när man försöker ladda om sidan spottar den ut en till skedet där man skall välja värld. Så trycker man naturligtvis på Kappa men sen ploppar det förståss upp en röd ruta där det står "Försök igen senare". :rolleyes:

samma här

Konstigt att ETA fungerar som det skall :)
 

DeletedUser

Guest
Ja de andra världarna fungerar som de skall, bara Kappa som det är en massa problem med :(
 

DeletedUser2204

Guest
Jo upplever samma problem. Kan ni vara snäll och fixar detta? ...
 

DeletedUser

Guest
Vi vet om problemet med kappa och kommer försöka lösa detta så fort som möjligt.
 

DeletedUser2640

Guest
AAaaaaaaaaaaaaa frusterad!!!

Samma problem för mig! Värsta är att jag har en revolt igång och skulle skickad mitt KS för länge sedan!!! Suck.....
 

DeletedUser

Guest
Hej Smurfalisa.

Upplever du fortfarande problem?

den blå skärmen dyker upp lite då och då men försvinnner igen efter någon minut och sidan fungerar som vanligt.
Därmemot upplever jag idag samma problem som övriga här i tråden. Det går inte logga in alls utan när man klickar på Kappa kommer det en röd ruta som säger "Försök igen senare"..
 

DeletedUser678

Guest
Tycker också att vi borde få kompensation.

Tack vare detta kunde jag inte fortsätta min MYCKET viktiga revolt mot koffe!

Skärpning!
 

DeletedUser

Guest
Hejsan.

Upplever ni fortfarande problem med att logga in på Kappa?
 

DeletedUser2204

Guest
Inte nu längre :) Dom spelare som missade sina revolter borde dock får kompensation.
 
Topp