P&P Första kriget?

DeletedUser

Guest
Okey!

Nu vill jag att folk börjar diskutera, vilket blir det första uttalade kriget?
Vilka kommer inte kunna undvika varandra etc?

Själv tror jag det kan dröja ett tag innan ett större krig bryter ut, de större allianserna kommer ta för sig utan att ngn vågar ta kampen.
 

DeletedUser285

Guest
alltså kriget mellan mig och zture kommer väll fortsätta även här.. ;(

Men det är ett krig i kärlekens tecken ..:)
 

DeletedUser378

Guest
Du krigar alltid i kärlekens tecken Opeth!
Men i info som jag fått från tredjepart så anser en del att det pågår ett krig mellan Hestarna och CN på forumet redan och att det är oundvikligt att det även kommer in på servern.
Men antar att kan vara önsketänkande också då många fruktar en pakt mellan dessa då servern så gott som dör isf.
 

DeletedUser

Guest
Du krigar alltid i kärlekens tecken Opeth!
Men i info som jag fått från tredjepart så anser en del att det pågår ett krig mellan Hestarna och CN på forumet redan och att det är oundvikligt att det även kommer in på servern.
Men antar att kan vara önsketänkande också då många fruktar en pakt mellan dessa då servern så gott som dör isf.

Men jag tycker det verkar som det inte är så många allianser som är redo för krig.
De verkar vilja bygga lite torn och tinnar först...;)
 

DeletedUser285

Guest
Folk får f*n bygga hur mkt de vill bara de låter bli forskningen!!!
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som krigen uteblir?

Inga allianser som har beef med varandra? :rolleyes:
 

DeletedUser845

Guest
I'm a party, and party and party and party...
And party and party and party..
 

DeletedUser107

Guest
Du krigar alltid i kärlekens tecken Opeth!
Men i info som jag fått från tredjepart så anser en del att det pågår ett krig mellan Hestarna och CN på forumet redan och att det är oundvikligt att det även kommer in på servern.
Men antar att kan vara önsketänkande också då många fruktar en pakt mellan dessa då servern så gott som dör isf.


Något riktigt stor krig tror jag inte kommer bryta ut i dagsläget mellan er och CN, däremot tror jag CN till slut tvingas agera, är inte helt insatt men jag tror inte ni undviker att ta några byar i eran utvidgning pga att de tillhör CN eller någon annan allians heller för den delen.

Någon sammanslagning är jag inte särskilt orolig för, en allians på runt 40 bra aktiva spelare som ligger bra till i förhållande till varandra är det ultimata och lättare att kontrollera för ledningen.
Och även om nu mot all förmodan det skulle bli en sammanslagning så är det långt kvar tills servern är slut, mycket kan hända, inte ens säkert någon av de allianser som finns idag kommer finnas kvar när slutet på servern närmar sig, nya konstelationer kan komma att dyka upp längs vägen.

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Kladdig hest kommer inte att brytas ner vi är grundade för att finnas.
Våra mål är vår lilla hemlighet.
Vår vision är den det samma :D
 
Topp