P&P Föreslår eldupphör

DeletedUser

Guest
Föreslår eldupphör tills detta med inloggningarna är utredda. Typ imorgon 0900. Detta kan bli hur galet som helst. Fler som håller med mig. Lägger inte tid på detta när jag inte kan göra nått åt det.

Kör fair game kommer alltid göra det. och ni andra som förstör. Hoppas ipnumren kommer fram för ni kommer inte överleva denna världen.

Mvh tintin99
 

DeletedUser

Guest
Inloggningen är inaktiverad nu, eller tar de sig in ändå?
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte änns logga in, kontot är spärrat, det ska väll vara så.
 

DeletedUser971

Guest
Föreslår eldupphör tills detta med inloggningarna är utredda. Typ imorgon 0900. Detta kan bli hur galet som helst. Fler som håller med mig. Lägger inte tid på detta när jag inte kan göra nått åt det.

Kör fair game kommer alltid göra det. och ni andra som förstör. Hoppas ipnumren kommer fram för ni kommer inte överleva denna världen.

Mvh tintin99

Håller helt med, eldupphör tills allt är
stabilt igen.
 

DeletedUser

Guest
Fullkomligt rätt, det bara fegt att anfalla någon nu, om det är någon som gör det får "offret" gärna hänga honom/henne här i forumet.
 

DeletedUser

Guest
kommer snacka med lite vänner och ser till att servern är stängd föralltid om nån rör mina städer
 

DeletedUser4

Guest
Vilket problem löser den filen? Problemet är inte "client-side" utan server-side, så att säga. Filen tillhör ett program som kan användas för att fjärrstyra datorer, så förklara gärna hur du tänkte.

Verkligen inget ni ska klicka på/ladda hem, det är en sak som är väldigt säkert i varje fall.
 
Topp