Förbättringar på .se

docprometheus

Active Member
@Boefst

Jag ber mycket om ursäkt för denna beteende och åsikter som kommer från mig. Jag är medveten om att jag borde inte ge mig i "diskussioner" som hamnar utanför trådens syfte. Jag förstår dig om du anser att dessa inte lämpar och raderas för att hålla trådens syfte rent ut.

(Min motivering är att jag har svårt för "stjärnorna" som tror sig veta mer än övriga framför att försöka se allting i flera perspektiv och komma med sakliga argument framför att "kladda" fram ologiska argumentation)

Till dig @nogold jag lämnar denna tråd och låter er "stjärnorna" lösa på bästa förmåga hur .se skall lösas på bästa sätt utan att helt dränka .se server där en enda allians går för marsch-segrar för varje och varje servrar.
 

docprometheus

Active Member
Tror på allvar att det skulle bli betydligt roligare och intressantare om vi slapp masspakter och folk som rekryterar sig till vinst. Därav mitt förslag att inte kunna göra nya rekryteringar efter att domination eran startat. För då skulle allianser tvingas byggas upp med syfte att försöka vinna en server genom att spela och inte genom att plocka ie från sina förbund och byta spelare mitt i slutspel. Jag tycker det är orimligt att kunna byta spelare under sista motstånd.

Detta ÄR kanske receptet för när aktiva spelare är få och vill bara vinna server för server!

Vill man slippa denna återkommande recept. Ser man till ha dubbla, alternativt tredubbelt aktiva spelare helt enkelt. Snälla tänk om igen ordentligt @nogold

Är vi fler, slipper vi dessa det du klagar över kring masspakter, förbund (dessa som har förmågor att tänka ännu längre) förstår att masspakter handlar mest om att hålla ihop, överleva mot serverns "starkaste allians, snarare spelare och möjligen ge serverns starkaste match" (Tänk längre än din egen näsa)

Hade jag seriöst suttit med en jävla hög semiaktiva spelare och vill fortsätta spela, hade jag för helvete sökt masspakter för att överleva mot serverns största allians där de mesta aktiva spelare huserar och sedan "omplacerat" ytterligare aktivare spelare till ytterligare starkare allians. "Taktiskt krigsförning som det nu kallas för" som "stjärnorna" helt oförståeligt förstår inte varför det blir så *facepalm*

Min enkla och enkla lösning är att vi behöver ännu fler spelare. Problemet är att "stjärnorna" skrämmer bort nya, och dessa som är villiga att uppgradera sig.

Därav denna bild jag lade upp tidigare i tråden som du tog dig illa åt.
 
Topp