Förbättra förtroendet för teamet

  • Trådstartare DeletedUser3481
  • Start datum

DeletedUser3481

Guest
Hej!

Har kollat runt nu en längre tid bland spelare på olika servrar för att se vad de tycker om Teamet och det arbete de gör för oss här idag.
Förtroendet är lågt tyvärr, och visst är jobbet inte alltid roligt och ni gör det idiellt allihopa (förutom CM) vilket egentligen gör att man kanske inte kan ställa allt för högs krav på er?

Men har ändå ett förslag på vad ni faktiskt kan göra.
Säg till till den som rapporterar in en överträdelse vad straffet blir. Seriöst, i svenskt rättsväsende får man reda på vad domen blev, kan ni inte för det också? Då får man iaf svart på vitt att något har gjorts.
Sen kan jag tycka att ni ger alldeles för klena banns.
Kränkande beteenden straffas idag med knappt 12h?
Kanske är dags att ni börjar straffa folk som förstör för andra?

En annan sak ni kan göra. Ha en tråd i forumet där det står vilka som är med i teamet? Har letat nu och jag hittar ingen sådan.
 

DeletedUser3565

Guest
Är ju pga dem som .se communityn är så liten....
 

DeletedUser3481

Guest
Känns bra att det snart gått 24h och ansvarig på GP-Sverige lyser med sin frånvaro.
Vill man ha förtroende så ska man förtjäna det också.
Kommentera så vi kan ha en diskussion om detta iaf, är det för mycket begärt?
 

Hallström

Member
Hade du förväntat dig ett svar här ? Det verkar nämligen som GP teamet inte svarar på besvärliga frågor utan bara delar ut straff om man ställer dom.
Men det hade varit riktigt trevligt att få svar på diverse frågor eftersom man går i tankarna på om man ska fortsätta spela detta spelet.
 

DeletedUser3565

Guest
54 timmar nu inget svar....................................................................................................................................
 

DeletedUser2965

Guest
Visste inte ens att det fanns ngt gp TEAM, bara massa separata individer
smiley_emoticons_wallbash.gif
smiley_emoticons_saufen.gif
smiley_emoticons_confusednew.gif
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3566

Guest
Vi tackar självfallet för din/er feedback, det är alltid bra med diskussion. Det är tråkigt att höra att förtroendet för oss är lågt, men vi alla gör så gott vi kan.

Angående ditt förslag så är det här en policy som är centraliserad, därför är det inget som kan förändras lokalt. Att utgång på straff och liknande inte redovisas till den rapporterande individen är för att det satts en oerhört hög nivå på vad som kan vara integritetskränkande. Det är bl.a. för att undvika olika sorters legala problem, där Tyskland till exempel är mycket striktare än Sverige, särskilt på senare år. Så det är inget som kommer att ändras, i alla fall från min synvinkel. Däremot så kan jag självfallet vidarebefordra förslaget.

Angående straffskalan så är även den centraliserad och inget vi bestämmer lokalt. Precis som i verkligheten straffas återfall mer än någon som begår ett regelbrott första gången.
 

DeletedUser

Guest
Mycket har hänt sen jag var delaktig i teamet.
Då blev man straffad om så var fallet med en bann, spelaren fick då överklaga och straffet tids bestämdes.
Har förstått det som att man nu kan överklaga och straffet låses upp direkt.
Känns inte som att man straffar dem som bryter mot reglerna då. Eller vad tycker du Rikk?
Kan antagligen vara sådanna saker som gör att spelare tappar förtroendet för er? Att ni faktiskt inte vågar använda er straffskala ordentligt.
 

Hallström

Member
Hade nog varit bra om Teamet varit opartiska också, så att samma straff utdelas på alla spelare oavsett guldkonsumtion.
Har ju varit en del skräckexempel
smiley_emoticons_irre4.gif
 
Topp