fängelse

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej jag tror det skulle vara roligt om man hade ett fengelse där man körde in anfallarens soldater typ så här: Vi säger att spelaren joniz anfaller mig med 200 slungkastare jag har 500 svärdsmän i min stad då vinner jag och då får jag mellan 20 och 30% hav hans soldater till krigs fångar (jag tycker att fängelse ska vara en byggnad nånstans) till mitt fängelse. Beroende på hur hög nivå fängelset har dästo mer fångar (logist). när man har fångar så sickas dom till silvergruvan,sågvärket eller stenbrottet och jobbar då dom som jobbade där innan blir då fri befolkning som man kan antingen bygga ut något annat eller soldater/båtar sama sak om jag attackerar joniz och vinner. man borde också få välja villken stad dom ska vara i.

MvH:hulahula Gamma:cool:
 

DeletedUser1577

Guest
problem

men då för ju alla mer kött? elr ska man dra av från denna joniz så att han inte får lika mkt kött som förut?
 

DeletedUser

Guest
nej då får jag mer befolkning att göra soldater eller bygga bara och för joniz är det som om han förlorar soldater i ett slag bara
 

DeletedUser

Guest
Ingen bra idé

SÅ du säger 30% går till byn som jag attackerar, vi säger jag vill rensa någons by så att jag sedan kan farma byn jag attackerar byn med 1000 slungkastare och han får 30% så han får 300 till att ha i silvergruvan vilket ökar resurs tillverkningen i din by som hjälper dig bygga def så jag hjälper dig att bygga mer trupper? ingen bra idé bara och stänga tråden!
 

DeletedUser

Guest
I slutändan skulle detta bara leda till mer befolkning för alla och servern skulle inte klara att hålla så mycket data :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp