Etabladet Utgåva:2 (Förslag)

DeletedUser378

Guest
Har fått önskemål om att plocka fram ett nytt etablad och tänkte be er om förslag vad ni vill ha med i denna omgång.
 

DeletedUser1915

Guest
Ungefär som samma! :) Fast byt ut badankan till något annat :)
 

DeletedUser

Guest
En utförlig intervju med Opeth, gärna med bilder och ett hemma hos reportage!
 

DeletedUser

Guest
Ja skulle faktiskt önska en intervju med Aratari.. även om han nu inte e svensk..

men den snubben e sjuk i huvet.. bokstavligt talat
 

DeletedUser

Guest
Loth, varför tar du inte bara de som du tycker så att det publiceras snabbare?
 

DeletedUser2204

Guest
Hur går det här i egentligen kommer det någon mer utgåva av etabladet?
 

DeletedUser285

Guest
Hoppas inte på förmkt..
Loth är överarbetad och underuppskattad av TC och Gaffel (privat axel att gråta över.. = loth i got your back)
Och Solvarbo lyser som vanligt med sin frånvaro så...
 

DeletedUser378

Guest
Anledningen till att det tagit tid var att först kom det inte in några förslag på vad folk ville ha med och jag tolkade detta som att intresset inte fanns.
Nu på senare tid har det var rätt mycket att göra på annat håll och då får "extra" sysslor så som frågeblad på servrar med dylika kliva åt sidan lite grann.

Men skall sätta mig ner och skriva ihop något. Detta kommer att gå ut till alla spelare med ledarrättigheter bland topp 10 allianserna så får vi se vilka som ger respons.
 

DeletedUser

Guest
Som Bektar sa, ungefär som förra.. fast vad gäller valet av spelare skulle jag gärna se lite okända namn komma in i rampljuset, typ aratari, Visom m.fl. folk som verkar prestera men som ingen hört talas om förr..
 

DeletedUser378

Guest
Skickar ut frågorna imorgon så hoppas kunna publicera nästa etablad söndag/måndag.
 

DeletedUser378

Guest
På grund av otroligt dålig respons så kommer jag låta det här vänta tills det finns svar så att det går att lägga upp på forumet. Så önskar ni ett etablad så får ni ligga på era ledare om att svara på frågorna som har gått ut.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Du ska få mina svar inom högst 2 dagar..

Kom igen nu så får vi ett etablad till helgen!
 

DeletedUser

Guest
jag har med glömt hela skiten men ska fixa närmsta dagarna...

skäms faktiskt!
 
Topp