Etabladet Utgåva:1

DeletedUser1915

Guest
Mycket olika åsikter ;) Men många som håller med om ungefär samma saker :)

Fick en galen idé bara för de ;)
 

DeletedUser

Guest
Tycker nog att SPQR borde varit med i bladet ;)

annars mycket bra utfört och fina svar :D
 

DeletedUser

Guest
skoj att läsa era andra svar!

Benny, dig vill man alltid ha med sig vart man än tar sig i världen...
 

DeletedUser

Guest
Haha fint blad!

Måste fråga Heffi också, vad är det du och Fouzlip jobbar med egentligen? ^^

Vi köper och säljer verktyg?.. vad tror du om en sprillans ny Metabo 125mm vinkelslipp inkl 25 dronco cut&grind skivor för endast 1995:-?

(Alla priser exklusive moms)
 

DeletedUser

Guest
5. NWO kan inte ens sätta stopp för mig.... Och då menar jag mig personligen som spelare. Hur skall de då kunna sätta stopp för Rokko??


Har vi ens försökt?.. ni försöker ju nu går väl si sådär lr? -.-...

ett tipps ska ni ta våra städer sätt alla städer i revolt samtidigt och hoppas på att ni prickar rätt :p
 

DeletedUser

Guest
Har vi ens försökt?.. ni försöker ju nu går väl si sådär lr? -.-...

ett tipps ska ni ta våra städer sätt alla städer i revolt samtidigt och hoppas på att ni prickar rätt :p

Behövs inte, vi börjar kunna räkna ut vilka ni skiter i att deffa, vissa spelare däremot får massor...;)
 

DeletedUser

Guest
Behövs inte, vi börjar kunna räkna ut vilka ni skiter i att deffa, vissa spelare däremot får massor...;)

:) jag tycker utgången på servern börjar bli given.. snart står de nog klart 2 sidor att välja kan ja tänka mig om det inte redan skett :D
 

DeletedUser

Guest
:) jag tycker utgången på servern börjar bli given.. snart står de nog klart 2 sidor att välja kan ja tänka mig om det inte redan skett :D

jag skulle nog kunna skriva upp vilka sidorna blir med relativt lätta gissningar, men tror inte att det skulle gynna någon. :D
 

DeletedUser845

Guest
Har vi ens försökt?.. ni försöker ju nu går väl si sådär lr? -.-...

ett tipps ska ni ta våra städer sätt alla städer i revolt samtidigt och hoppas på att ni prickar rätt :p

Du menar att ni köper saker billigt och säljer det vidare dyrare? ;P
 

DeletedUser

Guest
Heffi: Snygg propaganda :D 2 sidor att välja på. Hehehe. Jag tror någon överdriver sin egen vikt i spelet. Eta har många allianser och än är det rätt tidigt i spelet.. Mergar och allianser kommer bildas, spelare byter sidor. Nej. Att det bara är två sidor är jäkligt snarstucket.
Men för all del ;)
 

DeletedUser

Guest
Du menar att ni köper saker billigt och säljer det vidare dyrare? ;P

aa typ :p som alla andra butiker ^^


Heffi: Snygg propaganda :D 2 sidor att välja på. Hehehe. Jag tror någon överdriver sin egen vikt i spelet. Eta har många allianser och än är det rätt tidigt i spelet.. Mergar och allianser kommer bildas, spelare byter sidor. Nej. Att det bara är två sidor är jäkligt snarstucket.
Men för all del ;)

Tänkte iofs inte på min egen vikt trots att ja vet att den spelar roll hur mycke du än försöker få det till att den inte gör de -.-.. ungefär lika mycke som alla andra top 20 spelare gör för sina allianser..

De ja tänkte på va mest att det börjar bli 2 block, självklart kommer det finnas kring allianser som dyker up och sammanslagningar är alltid möjliga såklart.. :)

Vi får väl se om min profetsia slår in eller inte, tänker dock inte berätta vad det är då visa kan få ideer ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Personligen tycker jag det är tråkigt att det blir så. För dynamik i världen är så mycket roligare. Men.. Man ska inte ropa hej innan man slagit yxan i glashuset. Saker är på gång som kommer befästa vissa självklarheter.

Menade inte att förringa dig och dina vänner. Jag skrev otydligt och klumpigt. En vacker dag ska jag förklara vad jag menade ;) Men inte med mer Jura än blod i ådrorna vilket är fallet nu.
 

DeletedUser

Guest
aa de har ju typ blivit som 2 block nu haha.. antar att min profetsia slog in.. dock hade du rätt bjarke om "min vikt".. spelar kanske mindre roll nu mera då ja ligger efter med typ hälften av städerna ja borde haft om ja spelat aktivt konstant ! :D
 
Topp