Etabladet Utgåva:1

DeletedUser378

Guest
På raketfart jämfört med de andra som utlovat ett blad här på servern så levererar jag första etabladet endast 2 dagar efter deadline.
Ibland kommer det annat ivägen som måste få prio.

1. Vad är din syn på Eta serverns nuvarande toppallianser? Kommer de att bestå eller kommer de att falla? Spekulera kring hur toppen kommer ändras.

2. NWO har med stormsteg skaffat sig ett serverns högsta snittpoäng per spelare sedan de startade upp. Är det en allians som du innehåller mer erfarna och skickliga spelare än andra allianser på servern?

3. Rokkoko har skaffat sig en redig ledning över konkurrerande allianser, men de har även skaffat sig stora mängder fiender. Kommer de att kunna hålla kvar sitt försprång och ger det dem en fördel gentemot andra allianser?

4. Rokkoko dominerar även anfalls rankingen för allianser med nästan 100% mer än efterliggande allians. Vad beror det på? Krigar de så mycket mer än någonannan?

5. Samtidigt så ligger NWO dominant ledande inom försvarsrankingen. Är det i dina ögon alliansen som kommer sätta stopp för Rokkoko

6. En av spelarna som varit med i toppen så gott som sedan start och dominerar krigslistorna för spelare är heffi123. Folk misstänker nu att Heffi är känd under andra namn från övriga världar, tror du att det finns fler stora spelare på Eta som gömmer sin tidigare identitet, och varför tror du att dessa spelare väljer att spela under nytt namn?

7. Chamie har länge setts av många som en av svenska communityns bästa spelare. Nu till eta servern har det blivit en återkomst till spelandet och chamie kämpar uppe i toppen bland spelare. På Eta har han dock valt att försöka spela solo istället.
Varför tror du att han har gjort detta val, och kommer han kunna påverka världen ändå?

8. Eta servern är en av svenska communityns mindre servrar om man ser till startantalet spelare hur tror du att det påverkar spelstilen på servern?

9. Vem har enligt dig lyckats bäst på servern vid denna tidpunkt?

10. Vilken allians har enligt dig den bästa geografiska utgångspunkten i dagsläget?

11. Vart kommer din allians befinna sig om 1 månad?

12. Om du var en badanka vilken färg skulle den ha?

13. Ifall du endast fick ha en allierade (spelare) på servern vem skulle det vara och av vilken anledning?
 

DeletedUser378

Guest
Jag öppnar med den mystiska grundaren av New World Order. Heffi123!!

1.Jag skulle nog vilja påstå att den ända alliansen med 100% säkerhet som kommer bestå är ju Rokkoko,
Sammanslagningar är alltid möjliga och som det även ser ut för tillfället så tror jag att både vi i NWO och Sagittis kommer stå pall mot rokkoko när fronterna möts. Övriga allianser även Enigma och Vargarna kan komma starkt om några månader om dom inte skapar sig för många ovänner, men som det ser ut nu så ligger dom rätt långt efter top 3. Alla andra allianser kommer bli ihopslagningar osv, dom kommer antagligen i slutändan fungera som akademier för dom större allianserna!

2.NWO är ju mer eller mindre en ihopslagning från både Sioux, Dead Rabbits och Mongolerna... Dom bra spelarna gick med oss och visa bra hamnade hos Rokkoko speciellt från mongolernas sida.. Men vi har många bra spelare, liksom dom andra top 5 allianserna också har.

3.Tyvärr blir dom aldrig som KH på Zeta :p, Men dom är duktiga och många aktiva spelare, vilket självklart gör dom svåra att slå för iaf våran del.. Men dom är långt ifrån oslagbara, vi har redan många knep som väntar :)

4.Ne dom krigar långt ifrån så mycket som oss, men vi skapades ca 1 månader efter dom.. så vi kommer om dom snart :) dom krigar mycke, men vi krigar mer!

5... vad ska jag svara? ja? haha, det jag kan säga är att dom kommer få möta på hårt motstånd när dom får anfalla städer i vår kärna snarare en 8 timmars biremresa bort :)

6. Jag vet att det finns fler spelare :).. Och varför folk byter namn är igentligen den enkla anledningen, att genom att använda samma namn på alla servrar så krånglar det på nått sett till Diplomatin, tyvärr så har visa spelare svårt att skilja världarna åt. Och genom att byta nick så behöver ingen veta vem personen är, och folk vet då inte heller vad det är för slags spelare etc.

7. Enligt hans egna presentation så ville han "testa dom nya serverinställningarna", jag antar att han testat klart nu, och rykten säger att han även lagt ner sin aktiva karriär på några andra servrar för att spela till fullo på ETA.. varför ETA?... jo för att den helt enkelt har dom roligaste inställningarna hittils!, och en riktigt rolig community!

8. Dom som är aktiva väljer en snabb server såklart, vilket medför att duktiga spelare av naturen borde välja ETA (vilket långt ifrån alla har gjort, tyvärr), dock så är en väldigt aktiv server :)

9.Väldigt svår fråga, Jag skulle vilja säga SPQR, och även övriga spelare i Sagittis, Madamelucifer är också en spelare jag respekterar och tycker ha lyckats redan från start då jag och madame slängde trupper påvarandra där madame gick vinnande då vi hade hela vår allians på den ön men ändå inte lyckades erövra honom :) (tack vare rokkokos sammarbetsförmåga och stöd givetvis ;O).

10. Utan tvekan sagittis!

11. ? hav 45!

12.Gul som orginalet!, Gillar även gula prickar på alla öar då ja är lite självgod ibland!

13. Fouzlip!, för han kan annars tjuvtitta på min skärm!
 

DeletedUser378

Guest
Följer upp iform av hans högra hand FouZlip.

1.Som läget är nu är allt osäkert, Heffi och jag har vänt upp och ner på världen, flera gånger pga alliansbyten. strategiska förbund och förädiska vändningar, Vem säger inte att det kan hända igen?

2.NWO ja vad ska man svara, Det är min allians och ligger mig varmt om hjärtat. Erfarenheten är stor men frågan är om det kommer räcka? antagligen kommer alliansen behöva ta till sig flera spelare.

3.Jag tror pga det samspelet alliansen har, erfarenheten och förmågan att kunna deffa alla sina städer hårt. Tror jag inte antalet fiender är ett större hot, tyvärr ligger dom lite för långt bort från NWO.

4.Enda anledningen är att deras allians har funnits sedan dag ett och NWO startades långt efter, Men dom ska inte vara för kaxiga för vi kommer snabbt komma ikapp.

5.Självklart,

6.Själv klart finns det flera stora spelar som fejk nickar, Jag driver företag tillsammans med heffi123, och vi känner varandra sen blöj åldern. Det finns många bra anledningar att fejk nicka, heffi123 kommer gå ut med sanningen när spelet börjar nå sitt slut. Det kommer vara en stor överraskning för alla.

7. Absolut kommer han kunna påverka världen, men han spelar inte solo, han får allt stöd och hjälp han vill av Rokkoko.

8. Pga den snabba servern. Dom många duktiga spelarna, gör detta det både roligare och mer spännande.

9. SPQR då han kunnat växa ostört utan närliggande fiender

10.Sagittis för alliansen har legat ostört utan närliggande fiender.

11. Överallt.

12.Röd pga att min bror har en röd badanka tatuerad på sin röv.

13.Heffi123 så klart (tjuvtittarn)
 

DeletedUser378

Guest
Och för att byta spår lite grann så slänger vi in diplomaten från Sagittis. Bektar!

1.De nuvarande toppallianserna kommer att bestå till någon utav dem har utplånat den andre. Men de kommer säkerligen att dröja ett bra tag innan något sådant händer.

2. Definitivt inte, de 3 toppallianserna har lika mycket erfarna spelare. Som jag alltid har sagt, poäng dödar inte. Vapnen gör.

3. Svårt att säga. Beror helt & hålet på vilka kort de lägger fram. Och vilka som ger sig in i leken.

4. De kanske inte krigar mera, men de anfaller en aktiv allians som bygger & försvarar sig. Hade de anfallit en inaktiv allians som inte försvarar sig, hade de inte legat lika högt på anfalls rankningen.

5. En del utav de som sätter stopp. Antingen sätter de stopp eller så blir de dem som försvinner.

6.Helt klart. De ger mer fördelar.

7. Svårt att säga, ingen vidare tankeläsare :)

8.Kommer nog inte påverka speciellt mycket.

9.SPQR

10.Sagittis. De dominerar sitt hemma hav stort, ser man på kartan så ligger alla samlade och har nära till NWO & Rokkoko, men även andra allianser.

11.Bland topp 3.

12.Regnbågens färger :)

13.Svårt, finns många. Dock spelar inte han jag absolut skulle viljat alliera mig med längre. Men tror nog de skulle vara blodulf. Farlig kille, men härlig.
 

DeletedUser378

Guest
Slänger efter det in den personen som fick en egen fråga i bladet. Chamie!

1. Tjaaa... Tror inte mycket kommer förändras ifall någon allians inte blir eliminerad. NWO har väl lyckats få en hel del allianser till att bli sura på dem, men än så länge så står dem ju kvar ;).

2. Skulle väl vilja säga att deras allians är som många andra grepolis allianser, väldigt blandad. Vissa spelare är väldigt duktiga och framför allt otroligt aktiva, andra är lite sämre.

3. Ja, jag tror att Rokkoko är tillräckligt överlägsna här för att kunna stå emot nästan alla allianser på världen samtidigt om de så skulle behöva det.

4. Det gör dem kanske, men NWO fanns ju inte från början heller och andra sidan.

5. Att ligga högst i försvarsrankningen brukar ju tyda på motsatsen till att det går bra, snarare att dem tar mycket stryk. De är väl Rokkokos största konkurrent åtminstone.

6. Heffi är ju garanterat ingen som nyss hittat grepolis nej, han har garanterat spelat på tidigare världar. Jag tror, och vet att det finns fler än honom som gömmer sina gamla identiteter här på Eta. Det som någon kan tjäna på att gömma sin tidigare identitet är väl antingen att gömma ett dåligt rykte, eller behålla ett tidigare bra rykte.

7. Hmm :).
Jag var inte riktigt nöjd med vad jag fick Capitolium till under min tid till gamma. Jag tycker inte det är rätt att ca 10 spelare i en allians med 60-70 medlemmar ska göra nästan allt jobb i varenda krig. Det var helt enkelt mycket som inte funkade, för det första var min anfallsgrupp den enda som använde voice com i hela alliansen, detta anser jag är helt oacceptabelt för ett lag som ska hålla sig i toppen.

Det är även väldigt tidsödande och problematiskt när man måste starta stödtrådar åt sina allierade efter att man sett sin vaktgubbe dö i deras stad.
Hade jag fått garanti i en allians att kommunikationen skulle skötas perfekt, och inte endast via något värdelöst alliansforum, så hade jag kanske börjat spela i allianser igen. Det lockar mig dock mer med miniallianser än stora allianser just nu.

8. Hmm, ja det är väl inte lika lätt för nya spelare att fly här kanske :).

9. Vem? SPQR kanske ;D? SPQR har och andra sidan inte haft så mycket press emot sig, det har dock The Kop som tidigare var med i Mongolerna om jag inte misstar mig. Det står väl mellan SPQR och The Kop förmodar jag :).

10. Sagitts helt klart! De har grymma positioner, men det det har man om man spelar passivt och bygger om sitt område innan man går i krig :). Det är självklart otroligt effektivt att ha alla städer samlade på en liten yta i en allians, men att kunna försvara sig själv ska inte vara något som helst problem för en toppallians ändå enligt min mening. Vill man försäkra sig om att inget kommer kunna bryta igenom så länge motståndarna inte forskar fram en atombomb dock, så visst.

11. Tjaa, sopptippen är ju aldrig en omöjlighet, men det återstår väl att se :).

12. Svartare än natten!

13. Tjaaa, om jag fick välja vem jag ville i hela svenska grepolis så antar jag väl att jag hade valt Anemonen eftersom att han är bäst :). Givetvis så hade en aktiv Opeth varit väldigt bra också, då vi har otroligt bra samarbete med varandra och han vet vad han gör. Opeth valde dock att överge mig här på Eta, så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om honom längre :(.
 

DeletedUser378

Guest
Blir ännu en medlem från NWO efter det. Många av dem som var på hugget att få vara med i bladet. Jag ger er Doxxy!

1 Rokkoko(bra ledning få svaga spelare) Sagittis (Bra ledare men många spelare som kommer stanna vid typ 10 städer) , kommer troligen hålla sina platser kan hända att NWO går om Sagittis lägger sig på plats 2
The league of Wolves kommer ligga kvar kan hända att dom till slut slår i hop sig med Enigma
Enigma kommer troligen försvinna från topp 10
resten låter jag vara

2Nej Rokkoko har dom skickligaste spelarna på servern och ett bra samarbete mellan spelare

3Det är lättare att försvara titeln än att ta den från dom

4Ja dom krigar på göt, dom har många spelare som vet hur man attackerar och möter få spelare som kan försvara sig Nwo kommer närmar sig anfalls rankingen

5 Nwo har knäppt Rokkoko på nosen ett par gånger, Rokkoko har tagit städer från Nwo men tror dock att Nwo ligger lite bättre till i den fajten. Men det är lättare att försvara

6jag vet några som gömmer sig bakom nya identiteter. Jag skulle bytta nick för att bli okänd och underskattad av fiender men det blir snart känt att man är en bra spelare ändå.

7Han har troligen bra kontakt med Rokkoko som stöder han med stor Sannolik hett. En ensam spelare är inget stort hot, en ensam spelare med många vänner är större hot

8Det kommer vara större offensiver tidigare i spelet då dåliga spelarna kommer bli bortplockade snabbare

9Sterro som lyckades behålla alla städer när Rokkoko sate 4-5 städer i revolt och han sänkte ks efter ks

10Sagittis är ensam i sitt hav och har stor fördel av det. Rokkoko = “Sir, we're surrounded!” “Excellent. We can attack in any direction!” jag gillar att ha fiender överalt runt mig

11 Allt är osäkert får hoppas att vi mosar ett par allianser innan vi till slut faller i hop. Rankad 2a bör vi klara inom en månad :)

12Färglös passar mig, anpassar mig till det som gäller annars är jag gärna blod röd.

13El Toro Loco : Bra spelare hjälper mycket , väldigt trevlig och aktiv kille
 

DeletedUser378

Guest
Efter det ger jag er ingen mindre än varjager diplomat för Alea iacta est.

1.Jag tror att det kommer att förändras, kanske genom sammanslagningar, precis som det har varit på andra servrar.

2. Nej det tror jag inte.
Dom är bra, men det finns många minst lika bra spelare i andra allianser.
Det hänger mycket på hur aktiv man är.

3.Jag tror att någon/några allianser kommer att knappa in på försprånget så småningom.
Det är många bra och aktiva spelare i Rokkoko, klart att det är en fördel för dom.
Sen är det inte så bra för dom i längden att ha många fiender.
Svårt att säga. Tiden får utvisa.

4.Ja det gör dom nog, svårt att få mycket anfallspoäng annars.

5.Också svårt att säga. Kanske inte ensamma.


6. Ja det är jag säker på att det gör.
En anledning kan vara att man vill ha en nystart.
Slippa ta med sig bindningar från andra servrar.
En annan anledning kan vara att man kanske gjort sig ovän med alltför många.
Kan vara så enkelt som att man vill byta namn? :)

7. Vet inte.
Kan vara att han ville testa servern och blev fast?
Fast nu är han inte helt solo i sin allians, han har två till där.

8. Det är nog svårare för nya spelare att starta på Eta än det varit på andra servrar med fler spelare.
Jag tycker nog att spelet har varit mer aggressivt här på eta ifrån start än det varit på de andra servrar jag spelat på.

9. Just nu tycker jag SPQR, han har smugit upp i ledningen och är högst rankad just nu.
Han är med i en bra allians också.

10.Sagittis har placerat sina städer mycket bra, fint samlade.

11. Tror och hoppas att vi fortfarande är på topp 10.

12. Neongrön.

13.Detta var den svåraste frågan av alla. Jag kan inte säga EN spelare.
Jag vill ha alla i min allians plus ett par till :)
Denna frågan kan jag inte svara på.
 

DeletedUser378

Guest
Kommer upp med ännu en känd veteran. Danzap!

1. Det är en intressant samling allianser på Eta med flera bra spelare från tidigare servrar.
Jag tror att de flesta är stabila, skulle jag vara tvungen att säga en allians som kommer ha problem att bestå vore det nog NWO.
Spelarna kommer nog finnas med länge framöver men jag misstänker att alliansen inte kommer hålla.

2. NWO har väl lyckats värva flertalet stora spelare under tidens gång, ser man dock rent poängmässigt så är det ju ett par spelare som bär upp snittet rejält så bredden är inte lika god som i tex Rokkoko.
Räknar man på anfallspoäng så ligger de 3:a med mindre än hälften av Rokkokos som är i topp så de behöver nog kriga på sig lite för att räknas som de bästa.

3. De fiender som finns på servern är inte så skräckinjagande, visst är det bra allianser i topp med bra spelare men vi har bra kunskap i deff osv så det går nog bra.
Dessutom finns det andra allianser som inte ser oss som fiender där ute (otroligt men sant)....

4. Räknar man stadspoäng per offkp så ligger Rokkoko på 3,8 poäng, Sagittis på 5.5 poäng och NWO på 6.0 poäng.
Beroende på vilken sida man är på så kan man väl hävda att Rokkoko verkligen krigar till sig sina städer och bygger mindre, andra kanske hävdar att Rokkoko utnyttjar sina trupper på ett sämre sätt.
Jag vet att medlemmarna i Rokkoko älskar att kriga, att se revolter brinna och städer erövras därför är det en mycket rolig allians att spela i.

5. Så dominant tycker inte jag de är, de ligger ca 60k högre än Enigma och 100k före Rokkoko.
Min uppfattning om deras deff är att vissa deffas hårt medan andra lämnas åt sitt öde, det vinner man inga stora slag på...

6. Jag vet vem Heffi123 är men kan inte påstå att jag känner igen det förra nicket så varför han bytte har jag ingen aning om.
Det har blivit vanligare sista servarna att byta nick och greja, kan bara se 2 anledningar.
antingen är det gamla förknippat med negativ klang och för att kunna börja om och slippa stå utanför de bättre allianserna så byter man namn eller så vill man glida lite under radarn helt enkelt och sätta lite griller i huvudena på alla där ute.

7. Chamie kan alltid påverka världen, vilken han är spelar på.
Från början var det nog mest osäkerhet om han skulle spela vidare eller inte och då var det bättre att stå ensam, nu verkar han gilla servern så han blir nog med ett bra tag framöver!
Det tycker vi om!

8. Eta är en betydligt aggressivare server än vad jag upplevt tidigare, Zeta möjligen då.
Det är fullt ös med krig och annat gott från början och det är fantastiskt skoj!
Måste också säga att det är bra att alla verkar ha skoj och njuta av situationen!

9. Jag är imponerad av en ny bekantskap som heter The Kop som visar att han spelar bra, tar kloka städer och är en teamplayer.
Annars är det som vanligt Madamelucifer, Chamie och de övriga som brukar hänga i toppen, och så BennyG såklart! ;-P

10. Sagittis började tidigt att sätta ut sitt revir så de har en bra placering, Rokkoko börjar med få en bra position.
En outsider är Alea iacta est som redan fixat ett par ganska bra öar, dock är de inte så breda i spelarmaterialet så de kan få svårt vid större prövningar.

11. I topp utan problem!

12. Svart på utsidan men ren som vitaste snö på insidan, precis så hård men oskuldsfull som jag är!

13. Bjarke är och kommer alltid vara min vapenbroder!
Vi har hängt ihop sen Alfa på olika sätt och kommer nog fortsätta så framöver!
Bara han ger faan i att besudla min Facebook så! haha!
 

DeletedUser378

Guest
Och vad ska man matcha det med om inte Shingzu som fungerar som ensam kontaktperson i The League of Wolves

1. Idag ser set väl ut som topp 3 är ganska säkra. Men då man bakar in så många ego i samma kaka är det alltid någon som kommer att fallera.

2. NWO är den allians som har störst plånbok, och där pratar jag efter egen erfarenhet. De andra toppallianserna ligger väl inte långt efter... Innogames jobbar hårt på att förstöra spelet med sina påhitt.. Ju mer trupper du vill/har råd att gulda in desto bättre går det. Sen måste jag igen säga, av egen erfarenhet.... De är inte speciellt bra!

3. Klart det är en fördel att vara störst. Och de kommer säkert att fortsätta ligga där ett bra tag.

4. Som jag sagt så är det en fråga om hur mkt man vill betala för sina trupper. Och det är bara att titta på ranken för att se hur ojämnt poängen är fördelade hos Rokko..

5. NWO kan inte ens sätta stopp för mig.... Och då menar jag mig personligen som spelare. Hur skall de då kunna sätta stopp för Rokko??

6. Det finns de som spelar inte bara under nytt namn. Och det finns tyvärr fler dubbelkonto på Eta än jag har sett totalt på tidigare servrar.

7. Solo???

8. Nybörjare har inte en chans. Och det är väl bara att vänta på att GP dör så som skaparna av spelet hanterar det hela.

9. De som har överlevt så här långt har klarat sig bra.

10. De flesta toppallianser (topp 4) har ett bra utgångsläge. Jag tror nog att de kommer att klara sig bra.

11. Vi lär inte bli mindre.

12. Svart.

13. Sakii! Vi tänker lika gällande spelet och kompletterar varann. Sen att hon kan vara lite svår får jag leva med...
 

DeletedUser378

Guest
Så var vi på näst sista personen som deltog i detta blad och där har vi en riktigt hederlig gammal indian. Hiawatha!

1. Tja, det har väl inte direkt varit någon sammandrabbning att tala om ännu utan har väl mestadels varit solorace i syfte att positionera sig och hålla dom städer man har i besittning. Så om viljan finns, så kommer också dom "riktiga" slagen och således också en förändrad världsbild på Eta.

2. Nej, absolut inte. Snarare ett gäng guldgossar, skulle jag tro :).

3. Jo, det har i något sammanhang uttryckts, "vi" mot världen. Vi får väl se om Rokkoko håller måttet. Eller rättare sagt, om finns det potential i andra allianser att stävja Rokkokos dominans, tveksamt dock.

4. Jo, det är nog en större anfallspotential bland Rokkokos medlemmar :).

5. Nej, men dom kommer troligen att öka sin ledning i den statistiken :).

6. Nej, tror det är mycket begränsat antal spelare som använder olika nick på olika servrar. Men visst förekommer det och anledningen skulle kunna vara, att man vill ha samma chans som alla andra att kunna etablera sig på servern utan risk att tidigt bli nollad av tidigare fiender. Särskilt om man stuckit ut hakan och det finns en del som gör.

7. Har ingen uppfattning om Chamie eftersom jag aldrig mött honom som fiende eller direkt spelat med honom som allierad, då han hade mycket svagt engagemang på Delta under min tid där i samma allians. Tycker dock det är en något uppblåst bedömning att han bland många bra spelare skulle vara den bästa spelaren. Få av dom bättre spelarna har sällan eller aldrig mött varandra eftersom dom oftast spelar tillsammans, så jag tycker det kan vara svårt att utse någon som är bättre än någon annan bland dom etablerade spelarna. Men att han ligger bland dom främst är nog en god bedömning.

8. Tycker mig skönja en försiktighet hittills och med facit i hand.

9. Det finns många som är framåt och alldeles för tidigt att säga.

10. Rokkoko, dom ligger i mitten och kommer att breda ut sig som ringar på vattnet :).

11. 1a. med ännu större marginal till konkurrerande allianser.

12. Blå, gul är så vanlig :).

13. The Kop! Ett nytt namn som visat sig var en bra solospelare, en bra anfallsspelare, en bra defensiv spelare och en bra "teamplayer". Påminner om Alfas och Deltas MrBd men det är inte samma spelare under nytt nick. The Kop är norrman och en riktig kӕmpe gutt, se upp för honom :).
 

DeletedUser378

Guest
Så avslutar vi det här bladet med en person som nyligen blivit mer och mer av ett bekant ansikte här på servern. Nolofinwe!

1. Jag tror att vissa är väldigt bra och kan vara på topp en längre tid. Vissa är inte lika bra och det kommer märkas vid ett senare läge. Tror på NWO och rokkoko men dock något mer på rokkoko. Tror att kriget med NWO mot rokkoko kan bli långvarigt men att de andra allianserna som bara sitter å hakar på toppen kommer falla. Man måste kriga för att vinna

2. Nej dem e bra men tror fortfarande på Rokkoko. De är ganska jämlika men rokkoko har det lilla extra

3. Tror de kan faktiskt behålla sitt försprång tack vare sina fiender. "Anfall e bästa försvar" Det ger kp och städer andra allianser kommer få svårt med rokkoko tror jag.

4. Det gör de vill jag påstå. En offensiv bra allians. De ligger högt!

5. Nej inte inom det närmaste iallafall. NWO må vara bra men tror de kommer tappa en hel del på senare tid.

6. Tror det är en bra duktig spelare med mycket guld på fickan. H*n kan sitt spel och tror jag kommer klara sig även om NWO faller. Duktiga spelare klarar sig oftast

7. Om det inte vore för att detta är en underverksvärld tror jag han skulle kunna överstiga miljonen med solo. Alla gillar han (dom vill ju vinna tävlingarna ;) ) tror ingen kommer se någon större anledning till att vilja ta en stad av honom. Tror dock att han för att få flest underverk behöver en allians.

8. Spelet blir mer aggressivt. Förut har det funnits mer att välja på. Lättare att etablera sig som allians i utkanten nu hamnar nybörjarna faktiskt ganska nära centrumet.

9. Chaime. Självklart val

10. Satans bra fråga som kräver krånglit svar. Men svarar enkelt Rokkoko men tycker inte någon allians har det perfekta utgångsläget.

11. Förhoppningsvis på top 5 men det kan komma att bli svårt. Fast vi har ju klättrat en hel del dock ska det bli annat nu. Lite för slappt känner jag så kommer dra åt bältet på medlemmarna ;)

12. Lätt den bästa frågan av dom alla. Helt klart starkt rosa

13. Lätt Chaime eller Zixten. Därför dom e coolast
 

DeletedUser

Guest
känner att min är den som e sämst :rolleyes:. Kan bero på att jag inte har samma koll som resten vet faktiskt väldigt lite om sagaittis. :p men tycker det var kul att va med och bra svar av resten :)
 

DeletedUser678

Guest
Kommer upp med ännu en känd veteran. Danzap!
9. Jag är imponerad av en ny bekantskap som heter The Kop som visar att han spelar bra, tar kloka städer och är en teamplayer.
Annars är det som vanligt Madamelucifer, Chamie och de övriga som brukar hänga i toppen, och så BennyG såklart! ;-P

Du får mig att framstå som en jävla tomte? Jag pissar ju på dig alla dagar i veckan, när jag inte har plugg, blev visst inga dagar kvar ;(

mena danzap...


Följer upp iform av hans högra hand FouZlip.
7. Absolut kommer han kunna påverka världen, men han spelar inte solo, han får allt stöd och hjälp han vill av Rokkoko.

yeeeee, här hängde jag inte med? Chamie har fått deff av oss 3-4 gånger, endast när han själv har haft flera revolter:)



Jag öppnar med den mystiska grundaren av New World Order. Heffi123!!
11. ? hav 45!

Lycka till....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser845

Guest
Haha fint blad!

Måste fråga Heffi också, vad är det du och Fouzlip jobbar med egentligen? ^^
 

DeletedUser678

Guest
Slänger efter det in den personen som fick en egen fråga i bladet. Chamie!

13. Tjaaa, om jag fick välja vem jag ville i hela svenska grepolis så antar jag väl att jag hade valt Anemonen eftersom att han är bäst :). Givetvis så hade en aktiv Opeth varit väldigt bra också, då vi har otroligt bra samarbete med varandra och han vet vad han gör. Opeth valde dock att överge mig här på Eta, så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om honom längre :(.

hUR FAN KAN DU DISSAR ZTURE???

För att inte nämna den tjocka kon trasse??

Så avslutar vi det här bladet med en person som nyligen blivit mer och mer av ett bekant ansikte här på servern. Nolofinwe!

13. Lätt Chaime eller Zixten. Därför dom e coolast

Zixten är inte cool, han är största pluggis tönten!
 

DeletedUser

Guest
Danzap:

13. Bjarke är och kommer alltid vara min vapenbroder!
Vi har hängt ihop sen Alfa på olika sätt och kommer nog fortsätta så framöver!
Bara han ger faan i att besudla min Facebook så! haha!

Naaaw :) Bara för det fick du just en spamfri vecka på fb ;)
 

DeletedUser

Guest
Zixten är inte cool, han är största pluggis tönten!


skrev t.o.m. dig med men loth verkar tagit bort det...

skrev jag i pm:et
chaime annars zixten eller bennyG (fast kan bli svårt då han inte gillar mig ;) )

och att plugga e inte fel.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp