Etablad Metallica1995 utgåvan

DeletedUser1290

Guest
Håll det på en bra nivå nu annars ser jag till att stänga ner tråden.

Det tog 5 timmar för en moderator att reagera och inte förrän någon annan än sakii kommenterat att det inte är respektfullt enligt reglerna ... :(
Detta är inte kritik utan ett konstaterande ...



kan vi för en gångs skull umgås fredligt med varandra även om vi är bittra fiender? annars är det ingen mening och gör en ETA blad

Det var ju du som la ut det!!!
 

DeletedUser2204

Guest
stratageg från rokkoko: madamelucifer!

1 Den talar väl för sig själv.

2 Saggi tits: kommer nog att vara med länge fast kanske inte i samma position. Dom siktar högt, träffar också men tröttnar snart. Poängjakt.
Jag är kanske lite partisk men jag tror på Rokkoko & Co och deras entusiasm och att den alliansen kommer att vinna mycket under UV tiderna.
Demons URSÄKTA och BD-E luktar mycket guld och det är mycket man kan köpa för guld ju.
Saggi tits x: Så fort IG ändrar reglerna om medlemsantalet per allians så kommer dem dra ner betyget på första utgåvan.
Numerus är nog snart ett minne blott...
Laokoon har nog många fått upp ögonen på när dom började spela och vuxit snabbt i poäng, dom kommer nog att klättra några steg till. Frågan bara om deras OS räcker till att kompensera det låga medlemsantalet.

3 Det måste väl bero på entusiasm och en väldigt god samarbete, Saggarna kanske inser så småningom att det ingen ide att kämpa emot. Det är ju deras öde att förlora kriget:)

4 Ursäkta mig, men jag vet tyvärr för lite om dom.

5 Jag tror på Laokoon. Trojanerna är svåra att utrota ju.

6 Många rykten säger att jag är en av dem men det är bara rykten :D:D:D Men jag skulle nog påstå att ingen är bättre än alliansen bakom en...

7 Madeinsweden... Vissa bara ÄLSKAR att anfalla!!! Hänsynslöst.

8 The Kop. Jag blev lite imponerad av hans bestämda framgång när han fått leva ut sig efter anslutningen till Rokkoko familjen. Jag är lite stolt över att ha kunnat övertala honom att följa oss. Magkänslan har inte svikit mig den här gången.

9 Jag vet vad jag inte skulle göra med den: Aldrig låta IG ta del av den :)

10 Jag satsar på det sistnämnda.
 

DeletedUser1290

Guest
meningen med det var ju att skapa ett etablad inte att börja hacka på enskilda spelare.

Och initiativet är toppen! Jag tycker normal sånt här är jättekul. Men man bör läsa igenom och tänka på vad som står i det man lägger ut.... kanske till o med låta bli att lägga ut elaka saker om enskilda personer ......inte komma efteråt o konstatera att det inte var snällt. Lite som att stå och titta på barn som kastar sten på ett fönster och när fönstret gått sönder, säga fy på er ... så får ni inte göra.
 

DeletedUser2204

Guest
jag håller helt med dej men det jag tänkte vara att jag ställde en fråga och dom skulle svara på den det är ju det som är meningen med en intervju, att man lägger ut det dom svara. OM nu enskilda spelare inte kan låta bli att smutskasta varandra så kan jag förstår Lothoria att han vill stänger tråden. Och då är det deras fel att det inte blir ett etablad och inte kommer blir ett till i framtiden. Maran, du har helt rätt och nästa gång ska jag göra en liten ändring i det hela.
 

DeletedUser2204

Guest
Presenterar en till skarp spelare från Rokkoko: Danzap!

1. Ditt Namn- Vad betyder den?
Danzap betyder egentligen ingenting, bara ett namn jag hittade på när jag började spela Unreal Tournament för hundra år sedan..haha

2. Vad är din syn på de nuvarande toppallianserna, kommer de att bestå och vilka kommer glänsande ur kriget mellan Sagittis och kompisar och Rokkoko och kompisarna?
Svårt att se att Sagittis med vänner kommer resa sig, Rokkoko har jämnare allierade än vad Sagittis har.
Dvs Rokkokos allierade kan faktiskt klara sig själva, det kan inte Sagittis allierade, därför kommer rokkokosidan vinna.

3. Sagittis tappar allt fler städer medan rokkoko plockar allt fler städer, vad tror du att det beror på?
Troligtvis pga alliansförhållandet jag pratade om på nummer 2, dock tror jag också Rokkoko har överlag bättre spelare även om sagittis absolut inte är dåliga.

4. URSÄKTA har kämpat sig upp en väg till toppen, vad kännetecknar alliansen och varför är dom så osynliga i kriget?
Levde i skymundan under en lång tid, vi har sett allianser på andra servrar göra samma resa.

5. Numerus, Laokoon, Sagittis X, Custos. Vilka av dessa allianser kommer att klara sig till underverkstiden?
Enbart laokoon har möjligheten tror jag.
Skulle bli oerhört förvånad om de övriga finns kvar så länge.

6. Vilken spelare är enligt dig den bästa försvararen och varför?
Madamelucifer är en grym deffspelare, sedan är man väl sällan bättre än de man har med sig i alliansen.
Oftast hänger mycket på hur alliansen hanterar defensiven men DQ är oftast ett föredöme och hennes arbetssätt har smittat av sig på flera.

7. Vilken spelare är enligt dig den bästa attackeraren och varför?
Många i Rokkoko kan nämnas här, även flertalet i BD imponerar på mig nu när de börjat kriga.
Bra taktiker och starka krigare.

8. Vilken spelare är du mest imponerad av och varför?
Flera av dem i Numerus som trots att de flyttat runt 3-4 hav snart aldrig ger upp.


9. Vad skulle du göra med en miljon kronor?'
Styra upp lån osv.
Pengarna jag fick över skulle jag köpa en häst och en albatross och sedan försöka föda upp Pegasuser!

10. Sista Frågan: Sagittis eller Rokkoko, vilka är bättre?
Alla dagar i veckan så är Rokkoko bäst!
 

DeletedUser2331

Guest
Intressant att läsa alla svar, hoppas det finns fler som kommer svara på frågorna, om inte det här var alla som fick de.
 

DeletedUser2204

Guest
En Bra krigare från Sagittis: JannE

Tjena!

Ursäkta att det tog lite tid, har haft det lite stressigt nu över helgen, men plåtade ner lite:

1. Den initierar mig själv, min själ
2. Dom två stora allianserna kommer att bestå. Vi är bara i slutskedet av första halvlek, jag kan inte spå i vilka spelare som faller bort och kommer till...det är det som kan fälla avgörandet.
3. Vet vad det beror på, men går inte in på det.
4. Vet inte vart jag skall placera dom ännu.
5. Alla hoppas jag
6. Pittakos. Har blivit min favorit, han är i försvarstoppen av den enkla anledningen att dels hålla sina egna städer (glömmer aldrig början av eta, då vi krigade mot han) samt hans försvar av andras städer.
7. Madeinsweden. Har aldrig spelat med denne spelare...men det är min känsla...inga offensiva perioder utan verkar vara på krigsstigen jämt, en "maskin"
8. SPQR. Därför att han leder den stora alliansen Sagittis så välstrukturerat och skickligt.
9. En spännande plats på våran planet skulle besökas, har varit inne på en Drömresa till Kamtjatka ett tag. Skulle kunna bli en verklighet med ett litet bidrag hehe.
10. Sagittis såklart
 
Topp