Eta-Bladet

DeletedUser378

Guest
Så där nu tog jag tag i det här eftersom ingen annan verkar göra det. Har ett Etablad färdigskrivet som bara väntar på godkännande från den person som bad mig att sätta ihop det.
Så inom kort kommer det förhoppningsvis upp ett blad här.
 

DeletedUser2076

Guest
Så där nu tog jag tag i det här eftersom ingen annan verkar göra det. Har ett Etablad färdigskrivet som bara väntar på godkännande från den person som bad mig att sätta ihop det.
Så inom kort kommer det förhoppningsvis upp ett blad här.
Fint Loth längtar redan:)
 

DeletedUser

Guest
Så där nu tog jag tag i det här eftersom ingen annan verkar göra det. Har ett Etablad färdigskrivet som bara väntar på godkännande från den person som bad mig att sätta ihop det.
Så inom kort kommer det förhoppningsvis upp ett blad här.

har du redan skrivit det?
 

DeletedUser962

Guest
Så där nu tog jag tag i det här eftersom ingen annan verkar göra det. Har ett Etablad färdigskrivet som bara väntar på godkännande från den person som bad mig att sätta ihop det.
Så inom kort kommer det förhoppningsvis upp ett blad här.

OK :)
Ifall du inte har tid kan jag också hjälpa till ;)

Gärna du mace du har väl bra koll på servern:)

Jag har nog bättre koll än de flesta tror o_O ;)
 

DeletedUser845

Guest
Inte första världen som Loth skriver ett blad till direkt, tror allt att det kommer komma upp på nolltid :).
 

DeletedUser678

Guest
Så där nu tog jag tag i det här eftersom ingen annan verkar göra det. Har ett Etablad färdigskrivet som bara väntar på godkännande från den person som bad mig att sätta ihop det.
Så inom kort kommer det förhoppningsvis upp ett blad här.

HEY, se till så jag får vara med, fick ju aldrig vara med på zeta ;(
 

DeletedUser

Guest
Antar att det ska finnas en anledning för att få vara med :p

då borde jag få vara med, jag är ju farmkingen på eta. :D

har fått 25 aug, 27 aug, 28 aug, 30 aug, 31 aug(inte säker på den), 2 sep, 3 sep, 4 sep, 5 sep, 6 sep, 7 sep, 8 sep...

dock så är det buggat så bara den senaste visas (ärende är skickat till supporten)
 

DeletedUser378

Guest
Visst är det redan skrivet. Drog ihop det på en timme igår, ska se över vilka jag skall ha med nu när jag fått det godkänt så kommer det upp så snart som jag har fått in en lagom mängd med svar.
 

DeletedUser

Guest
Visst är det redan skrivet. Drog ihop det på en timme igår, ska se över vilka jag skall ha med nu när jag fått det godkänt så kommer det upp så snart som jag har fått in en lagom mängd med svar.

okey :) kul att någon gör det iallafall :p
 

DeletedUser378

Guest
Utskickat. Återkommer om någon dag när svaren har kommit in. Har ju en utgåva av Zetabladet ute just nu också och den utgåvan är betydligt större än den här så det tar lite extra tid. Men innan veckans slut utlovar jag etaserverns första blad.
 

DeletedUser

Guest
Utskickat. Återkommer om någon dag när svaren har kommit in. Har ju en utgåva av Zetabladet ute just nu också och den utgåvan är betydligt större än den här så det tar lite extra tid. Men innan veckans slut utlovar jag etaserverns första blad.

ska bli kul att se ;)
 

DeletedUser

Guest
han har varit sur i månader eftersom han tyckte att heffi körde multiacc men inte blev bannad + lite annat smått och gått.

-.-.. varför skulle han vara arg på mig när han är med i min allians?.. varken jag eller teamfix har något ont imot varandra.?...
 
Topp