Eta-Bladet

DeletedUser

Guest
Här är en av Lothorias frågor på zeta-bladet som jag tycker var intressant/rolig:
"Om du fick sätta ihop den optimala alliansledningen med de som finns på servern. Hur skulle den se ut då?"
Kanske kan vara med någon gång? :)

Jag blev intervjuad där men jag såg inte den frågan :eek:
 

DeletedUser378

Guest
Här är en av Lothorias frågor på zeta-bladet som jag tycker var intressant/rolig:
"Om du fick sätta ihop den optimala alliansledningen med de som finns på servern. Hur skulle den se ut då?"
Kanske kan vara med någon gång? :)

Dumma ost! Ska du avslöja mina frågor i nästa blad också :(
 

DeletedUser

Guest
Hahah sry Lothoria jag glömde helt bort att den inte hade publicerats ännu :D
Hoppas jag inte får straffpoäng nu..

Lessen att göra er besvikna men jag kommer inte vara med i nästa upplaga av zeta-bladet.
Jag tackade nej då jag har varit lite off på zeta på sistone och många av frågorna var väldigt aktuella eller vad man ska säga. Passar inte så bra med en som inte har hängt med så bra då :rolleyes:
Sen var det väl lite det att jag hade fullt upp och inte orkade sitta och svara på en massa frågor ;)


EDIT: Såg nu att zetabladets andra utgåva redan har publicerats (igår)
 

DeletedUser2076

Guest
Hahah sry Lothoria jag glömde helt bort att den inte hade publicerats ännu :D
Hoppas jag inte får straffpoäng nu..

Lessen att göra er besvikna men jag kommer inte vara med i nästa upplaga av zeta-bladet.
Jag tackade nej då jag har varit lite off på zeta på sistone och många av frågorna var väldigt aktuella eller vad man ska säga. Passar inte så bra med en som inte har hängt med så bra då :rolleyes:
Sen var det väl lite det att jag hade fullt upp och inte orkade sitta och svara på en massa frågor ;)


EDIT: Såg nu att zetabladets andra utgåva redan har publicerats (igår)

Dumma ost!eller kanske inte men någon gång måste du vara med:)
 

DeletedUser378

Guest
Hahah sry Lothoria jag glömde helt bort att den inte hade publicerats ännu :D
Hoppas jag inte får straffpoäng nu..

Lessen att göra er besvikna men jag kommer inte vara med i nästa upplaga av zeta-bladet.
Jag tackade nej då jag har varit lite off på zeta på sistone och många av frågorna var väldigt aktuella eller vad man ska säga. Passar inte så bra med en som inte har hängt med så bra då :rolleyes:
Sen var det väl lite det att jag hade fullt upp och inte orkade sitta och svara på en massa frågor ;)


EDIT: Såg nu att zetabladets andra utgåva redan har publicerats (igår)


Inga straffpoäng på det inte. Ett misstag kan alla göra. Men anser att du får komma igång med spelandet igen så jag kan ha med dig i något kommande nummer.
 

DeletedUser1880

Guest
Här lovas det guld och gröna skogar, men inget Eta-blad än så länge... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ska någon annan ta över? vore kul om det kom nån gång!
 

DeletedUser

Guest
någon som kommer fixa det här? annars kan jag erbjuda mig att ta över. Dock kommer jag nog inte vara så bra som andra skulle vara
 

DeletedUser2076

Guest
Kommer det någort nytt blad snart?Det var länge sen det kom något.
 

DeletedUser845

Guest
hmm nej men menar mer att du t.ex. skulle göra ett bättre eta blad än jag :p

Ifall jag skulle göra något sådant så skulle jag nog göra det för någon av världarna där jag är moderator på istället :). Vore konstigt om jag gjorde det för en värld där jag själv spelar aktivt i toppen.
 

DeletedUser

Guest
Ifall jag skulle göra något sådant så skulle jag nog göra det för någon av världarna där jag är moderator på istället :). Vore konstigt om jag gjorde det för en värld där jag själv spelar aktivt i toppen.

fast ändå. om du är aktiv i toppen vet du vad som händer i världen och det krävs ju ;)
 

DeletedUser962

Guest
Jag kan göra det, om det beror på om ni kommer att gilla det eller inte :)?
 

DeletedUser

Guest
Jag kan göra det, om det beror på om ni kommer att gilla det eller inte :)?

jag vill gärna att du gör det :p besviken att min allians inte kan komma med i första omgången eftersom vi inte kommer hinna sno 10 innan imorgon :/
 
Topp