Eta-Bladet

DeletedUser

Guest
Eta-bladet

Jag kan glädje er alla med nyheten om att det kommer uppstå ett ETA-blad efter att ha frågat den misstänkta forumsmoderatern (nej det är inte MACE!).

Eta-Bladet ska till en början komma ut i 3 omgångar, såhär lyder programmet:

Omgång nr1

De som kommer bli intervjuade är till en början personer som är ledare i topp 10 allianser. (1 från varje allians, helst den som är "Grundaren" eller "huvudledaren").

Denna del har jag valt i början då det blir enkelt att välja ut vem som ska intervjuas. Ledaren skapar laget

Omgång nr2

Efter den omgången kommer jag intervjua den spelaren i alliansen som har utmärkt sig mest i krig. Det vill säga den som har tagit mest KP totalt.

En stark ledare brukar oftast ha starka krigare efter sig, därför handlar denna omgång om dessa.

Omgång nr3

Den tredje omgången kommer jag välja spelare som skriver ofta i detta forumet och eventuellt handplockar jag några intresserade spelare från världen, jag kommer inte ta 1 från varje allians i detta fallet.

I skuggan står de de som inte bara kämpar med svärd, utan även med pennan. Dessa skyddas av krigarna för deras skicklighet bortom krigande. Därför är dessa med i sista omgången.


Personer som känner sig träffande kan invänta intervjuer, jag kommer sända dem INGAME då alla kanske inte har ett konto på forumet :)

Med Grekiska Hälsningar Grecostyle
 

DeletedUser962

Guest
Låter väldigt bra :)

Men vem är den "misstänkte" moderatorn ?
 

DeletedUser378

Guest
Ja undra sa flundra om vem den misstänka moderatorn är.
Men mycket bra initiativ greco.
 

DeletedUser

Guest
Detta verkar vara en bra idè som de andra världarna har.

Undrar dock ifall du har börjat på detta än då det gått en vecka sedan din förra post ;)
 

DeletedUser

Guest
Hur går det Grecostyle?

Behöver du hjälp med detta eller?
eller har du skickat ut frågor och inte fått in alla svar?
 

DeletedUser

Guest
Hur går det Grecostyle?

Behöver du hjälp med detta eller?
eller har du skickat ut frågor och inte fått in alla svar?

Det blev lite förseningar pga semester. Frågorna är klara men inte utsända, jag måste trots att se vilka allianser som sätter sig på topp 10 listan de kommande veckorna framöver och inte bara idag eller imorgon ;)
 

DeletedUser1880

Guest
Det blev lite förseningar pga semester. Frågorna är klara men inte utsända, jag måste trots att se vilka allianser som sätter sig på topp 10 listan de kommande veckorna framöver och inte bara idag eller imorgon ;)
En fråga du bara måste ha med (som fanns i Gamma-bladet) är ju:
Om du fick plocka hit en spelare från någon annan server/Eta till din allians vem skulle det vara?
 

DeletedUser

Guest
En fråga du bara måste ha med (som fanns i Gamma-bladet) är ju:
Om du fick plocka hit en spelare från någon annan server/Eta till din allians vem skulle det vara?

Den verkar vettig, plockar bort en av mina mindre vettiga än denna :)
 

DeletedUser

Guest
Ta med denna fråga ^^,!

Vilket är ditt bästa "Blondin skämt" så de inte bara är taktik osv :p
 

DeletedUser

Guest
Här är en av Lothorias frågor på zeta-bladet som jag tycker var intressant/rolig:
"Om du fick sätta ihop den optimala alliansledningen med de som finns på servern. Hur skulle den se ut då?"
Kanske kan vara med någon gång? :)
 
Topp