Era mål

DeletedUser834

Guest
Hej!

Här kan man skriva sina mål på Alfa!

Mitt mål är att få den största alliansen på alfa(Vilket som just nu är omöjligt)
 

DeletedUser378

Guest
Känner inte att det gynnar mig att dela med mig av målen som jag har i spelet så fortsätter att behålla det för mig själv och är ganska säker på att de flesta håller med mig på det.

Visst jag skulle kunna ge svaret som alla satsar på jag ska bli störst, min allians bäst och jag ska vara med bland vinnarna när servern slutar?
Men det är väll ändå vad varenda spelare på servern siktar på?
 

DeletedUser

Guest
Känner inte att det gynnar mig att dela med mig av målen som jag har i spelet så fortsätter att behålla det för mig själv och är ganska säker på att de flesta håller med mig på det.

Visst jag skulle kunna ge svaret som alla satsar på jag ska bli störst, min allians bäst och jag ska vara med bland vinnarna när servern slutar?
Men det är väll ändå vad varenda spelare på servern siktar på?

Vist har du helt rädd i det du säger Lothoria... men nu var du kanske lite glädjedödande. jag tror inte han var så värst seriös. han menade nog inte att du skulle avslöja allt du arbetar med, bara en grej på skämt liksom.
 

DeletedUser458

Guest
Jag vill fortfarnade kriga :cool:.

Hamna på plats 1 i kämpe listan ;)


DO o Sfh Gör sitt bästa för hjälpa mig med.

Tack för all hjälp boyZ and girlZ ;)

Ingen hemligheter där inte, detta e ju ett spela o det e meningen man skall ha kul.
 

DeletedUser834

Guest
Som min?:p

Mitt mål är att bli bättre än en viss person.
 

DeletedUser

Guest
göra alpha grepololis till en demokrati och likna mer det ur cola landet afghasnistan:cool::cool::cool:
 
Topp