Erövring!

DeletedUser2646

Guest
Vad är det för skit om att man inte kan erövra?
Kan ni inte fixa en patch som gör det möjligt för denna värld kommer bli ganska tråkig.
Jag har ingen lust att börja i en värld där spelare redan är över 100k eller 1 mille och det har inte mina
allians kompanjoner heller, därför vill vi att det ska ändras på något sätt!
 

DeletedUser2204

Guest
Världen skapades för att ger en annan syn på spelet, skapar en annan känsla. Om du inte gillar världen är det bara att du slutar spelar där och väntar på nästa värld. Jag kan med störst säkerhet säger att dom inte kommer att ändra det för att en spelare inte gillar det.
 

DeletedUser845

Guest
Hej!

Det är vanligen inga större problem att börja lite i efterhand på en värld i grepolis så länge man är aktiv eftersom att man brukar få starta ganska långt bort från de stora spelarna. Jag har själv gjort detta på minst 50% av alla världar som jag spelat på.
Ifall du ändå vill vänta på en ny värld så kommer Lambada troligen att komma upp inom inte allt för lång tid, så då skulle jag rekommendera att du håller i dig tills dess!
 

DeletedUser2646

Guest
Då väntar jag på Lambada, men ska det inte vara Lambda på det grekiska alfabetet? :)
Kommer forsätta att spela på Hyperborea men det kommer bli lite segt. Man lär iallafall inte förlora någon stad :)
 
Topp