En ursäkt till moderatorn för kaoset

DeletedUser845

Guest
Hej!

Tänkte att jag kunde skriva ihop en snabb liten ursäkt som nog talar för allas beteende på senaste tiden här på gamma forumet.
Först och främst så har det väl varit lite utav en blandning mellan flamande och trollande, men det har nog luta mer åt det sistnämnda än det första.

Med alla stora krig som har startats nu på gamma så har folk även börjat skämta om allt och alla. Faktum är väl att folk har börjat besöka gamma forumet lite extra nu, just för att kunna skämta om konkurrenterna. När alkohol sedan hamnar fel och dricks upp framför datorn på en fredag kväll hos vissa, så är det då lätt hänt att det spårar ur lite extra.

Avslutningsvis så tror jag, eller hoppas i alla fall att ingen har tagit illa upp av allt skämtande på forumet. Stämningen mellan Capitolium och BoO verkar åtminstone vara helt okej nu.

Då detta låter mer som en bortförklaring än en ursäkt, så får jag avsluta med att ursäkta för beteendet! Jag tror inte att det ska vara nödvändigt att låsa ned gamma forumet allt för mycket p.g.a gårdagens fylloposter :).
 

DeletedUser

Guest
Håller med att forumet har ballt ur lite men jag tycker fortfarande att det borde finnas en tråd här på forumet där alla får skriva av sig, skämta, tjafsa och köra sin "k*k-mätar-tävling"...
En tråd där alla från top-allianserna får skriva utan att man ska behöva vara någon diplomat osv.

Tycker även att man inte behöva låsa en tråd, utan man kan skicka iväg en varning eller ett meddelande till den som det rör sig om...
 

DeletedUser285

Guest
Yes.. känner samma sak..

eftersom de flesta som läser detta forumet ändå har glimten i ögat så.. känns det som om det är det bästa som kan hända just nu..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas tråden kommer att vara låst i några dagar framöver. Och när tråden blir upplåst kommer också att framgå.
Den förblir låst så att alla skall förstå att man ej skall kunna bete sig hur som helst i forumet.


Over and Out

NoseroX
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas tråden kommer att vara låst i några dagar framöver. Och när tråden blir upplåst kommer också att framgå.
Den förblir låst så att alla skall förstå att man ej skall kunna bete sig hur som helst i forumet.


Over and Out

NoseroX

Mannen du e så jävla torr...

:confused:
 

DeletedUser

Guest
Torr eller inte... ;)
Tråden förblir låst tillsvidare.
Har ni andra funderingar kring detta så kontakta mig vi pm..

Over and out
NoseroX
 

DeletedUser845

Guest
Tycker väl att det är lite förståligt att man inte kan bete sig hur som helst i ett officiellt forum för ett spel som har så otroligt blandade åldrar som grepolis.
Måste dock påpeka att det är ett roligt sammanträffande att tråden låstes samma dag som Guster skapade ett forums acc, undra varför ;D...
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte ens vem Guster är så det har ej nått med att denna person reggade sig. Jag ansåg att det var en mycket låg nivå i den tråd som låstes. Och därför låste jag den under en period framåt.

Over an Out

NoseroX
 
Topp