Diskutera Version 2.60

DeletedUser

Guest
Ny uppdatering 29 April

Läs mer om vad den innebär här.

Vad tycker ni om uppdateringen?
Vad är bra och vad är mindre bra?

Med vänliga hälsningar
Ert Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
Varför kan jag inte minimera stadsvisaren? Varför ska jag tvingas ha en megakarta där jag kan scrolla runt?! För att se på min stad där det som lagts till runtomkring är buskar och vatten? Jag vill kunna vara i min stad samtidigt som jag har övyn punkt slut, det går heller inte att trycka på X för att stänga ner skitet utan tvingas gå upp till minikartan för att gå till övyn. I och för sig, jag orkar inte med allt jävla klickande redan men tvingas klicka ännu mer så lika bra att fastna och njuta av utsikten?

Allt jag slåss för är mitt privata vattenfall?
QIKyAnd.png


Verkligen? Ska det göra mig extra sugen eller?
zTWoaWJ.png

qzb5jH6.png


Slutade för två år sedan för Innogames annonsera en bugggrepolis 2.0, som förstörde hela spelupplevelsen. Denna lilla grejen är bara att ta bort eller låt mig ha valmöjlighet att inte ha en megakarta som stadsöversikt.
 

Ylmer Jr

Member
Stor nackdel då man är van att klicka staden vid farmning lr koll av trupper mm, nu får man upp en totalt ointressant information man tidigare lätt klickade bort i anslutning till staden. Att besöka övre vänstra hörnet känns som en väldigt onödig försämring.

Utöver det är grafiken i stadsbilden mycket sämre och skiljer sig avsevärt från övriga delen av spelet.

gör om gör rätt
 

DeletedUser

Guest
Jag håller fullständigt med folket ovanför... Och jag tror nog att jag snackar för hela No Name också när vi säger att detta var nog det sämsta uppdateringen hittills...
 

DeletedUser

Guest
När man är van att spela på ett sätt blir det krångligt nu.

Om ni tänker ha kvar den stora stadsvyn kan ni väl snabbt byta plats på 'Välj stad' och 'Stadsöversikt' när man klickar på en stad så blir det lite mer som det var innan.

valjstad.PNG
 

DeletedUser

Guest
Valmöjlighet att minimera stadsöversikten till en liten ruta som det var innan eller bort med skitet genast. Riktigt tröttsamt att konstant tvingas klicka som en **** när man går igenom sina städer.. ut in in ut ut in in ut ut in in ut ut
 

DeletedUser

Guest
Jag brukar inte gnälla men nu har ni gjort en dunder tabbe med denna uppdatering, men det är vä l bra att ni kan göra om o göra rätt. ELLER

vad tycker jag att det är för fel jo samma som dom andra. tillbaka med stadsvyn i fönster format..

Mac king
 

DeletedUser

Guest
Ny uppdatering 29 April

Vad tycker ni om uppdateringen?
Vad är bra och vad är mindre bra?

Inte bra... Om man nu skall ha upp staden som helskärm , så borde ett kryss finnas kvar uppe höger...
stadsbilden är förvirrande .... dom små båtarna har medvind i seglen trots att dom kommer från olika håll...
hade man ritat så på provet innan 1 klass ...hade man fortfarande varit i lekskolan.
 
Topp