Diskutera Version 2.48.1

DeletedUser

Guest
Uppdatering 29 oktober

Läs mer om vad den innebär här.

Vad tycker ni om uppdateringen?
Vad är bra och vad är mindre bra?

Med vänliga hälsningar
Ert Grepolis Team
 

DeletedUser458

Guest
Lite tankar ang. uppdateringen.

Tycker GUI är mycket bättre och verkligen proffsigt och AV utformat.

Har dock en synpunkt gällande menyerna o det är att istället so nu kommer en liten siffra som indikerar att nytt Händelse skett, ex nytt mail el. rapport.

Måste säga det inte är något man ser direkt utan att du tittar rakt på området o får erkänna att jag faktiskt tittar extra noga för vara säker jag inte missat något.

Så en liten villkorsstyrd Händelse [Event] string som ändrade ikonens färg om det finns något nytt att visa inom dessa kategorier.
 

DeletedUser176

Guest
har en fråga.. hur kollar man tiden med olika trupper till olika städer nu? innan gick det att kolla alla sorters trupper hittar inte den funktionen nu
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2832

Guest
har en fråga.. hur kollar man tiden med olika trupper till olika städer nu? innan gick det att kolla alla sorters trupper hittar inte den funktionen nu

Den funkar på samma sätt?
Du går in i en stad trycker på den valda enheten och för den dit du vill att den ska åka
 

DeletedUser

Guest
Den funkar på samma sätt?
Du går in i en stad trycker på den valda enheten och för den dit du vill att den ska åka

Det Anemonen efterfrågar är hur man ser tiden med alla enheter, alltså även de som du för tillfället inte har i staden.
 

DeletedUser176

Guest
Det Anemonen efterfrågar är hur man ser tiden med alla enheter, alltså även de som du för tillfället inte har i staden.

exakt det.. har kollat runt lite men hittar inte den funktionen längre.. det var ett bra sätt att kunna kolla hur lång tid det skulle ta för fi ks att nå staden
 

DeletedUser2832

Guest
Jag vet inte hur det är som en funktion...
Men det är bara att klicka på staden Anfall/Stöd och sedan välja enhet därifrån?
 

DeletedUser176

Guest
ja men då måste man ha enheten i staden för att kunna kolla det och man brukar inte bygga alla sorters trupper i sina städer :)
 

DeletedUser2832

Guest
Jag behöver inte det?
570m7.jpg
 
Topp