Diskutera version 2.33 här

DeletedUser

Guest
En sak som skulle vara bra att fixa är att visa Gudasänd enheter i simulatorn fast man inte valt någon gud.
Annars är det lätt att tolka simulatorn fel som bilden nedan visar.
simulator.png

Väljer man en gud ser man de valda Gudasända.
simulator2.png
 

DeletedUser2311

Guest
Är det bara jag som har problem på framförallt kvällen med google chrome att laddningsfönstret fastnar och havet är nedsläckt som under nattbonusen, nya versionen fungerade bra under dagen idag med nyss blev det samma fel som man hade igår dvs att man inte kan spela spelet i google chrome och behöver byta till hemska internet explorer...

error grepo.jpg
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som har problem på framförallt kvällen med google chrome att laddningsfönstret fastnar och havet är nedsläckt som under nattbonusen, nya versionen fungerade bra under dagen idag med nyss blev det samma fel som man hade igår dvs att man inte kan spela spelet i google chrome och behöver byta till hemska internet explorer...

Visa bilaga 525

Jag använder google chrome och har samma problem ibland, om det blir så är det bara att uppdatera sidan så ordnar det sig på ett par sekunder. :)
 

DeletedUser

Guest
Har haft samma problem med chrome två nätter i rad nu. Hjälper inte att uppdatera sidan, logga ut och logga in igen etc. Det är bara fryst och man kan inte göra någonting. Båda gångerna har det varit på natten och bara på Iota, de andra servrarna har fungerat som vanligt, och båda gångerna har det hänt när jag varit i full färd med att gå genom städerna, hinner ungefär halvvägs bara sen får jag göra resten i firefox =)

Jag vet att firefox är rekommenderat men jag föredrar chrome och många andra gör nog också det, vore skönt om det löstes.
 

DeletedUser

Guest
Har haft samma problem med chrome två nätter i rad nu. Hjälper inte att uppdatera sidan, logga ut och logga in igen etc. Det är bara fryst och man kan inte göra någonting. Båda gångerna har det varit på natten och bara på Iota, de andra servrarna har fungerat som vanligt, och båda gångerna har det hänt när jag varit i full färd med att gå genom städerna, hinner ungefär halvvägs bara sen får jag göra resten i firefox =)

Jag vet att firefox är rekommenderat men jag föredrar chrome och många andra gör nog också det, vore skönt om det löstes.

Har du testat att rensa cache och cookies sen uppdateringen? Man kan behöva göra det ibland.
 

DeletedUser1978

Guest
Den nya undre menyn lägger sig i vägen då man är inne på webläsaren chrome via mobilen i androidsystem. Den ligger som ett "lager" ovanpå kartan, och tar oproportionerligt stor plats. Blev en klar försämring från innan då menyn höll sig på sin plats till vänster. Annars är den ju klart mycket fräckare än innan!!
 

DeletedUser

Guest
Uppdateringen jag verkligen tycker om, ger många förändringar! ;)
 

DeletedUser2741

Guest
Ett litet problem för mig som oftast sitter på min MacBook är att den nya menyn är precis ovanför docken. Inget större problem men blir ofta att man öppnar något program istället för att gå in på någon meny.
 
Topp