Diskutera version 2.31 här!

DeletedUser2204

Guest
Gjort om attack planeraren och lagt till en helt ny funktion, tidskalkylatorn.
Så man behöver alltså slå på kapten för att kunna tajma anfall perfekt? En mer utförlig beskrivning, tack :)
 

DeletedUser

Guest
Jag använder inte anfallsplaneraren när jag spelar fast jag har kaptenen ibland. Det är en smaksak. Finns de som älskar den och de som inte älskar den (som mig).

Eftersom det finns en slumpgenerator i Grepolis klocka kommer du inte kunna ha bättre tider när du använder den än om du sitter och tajmar dina anfall manuellt. Oavsett om du väljer att använda kapten i ditt spel eller inte.

Kostnaden för premium är inte särskilt hög och du kan själv välja hur mycket, hur lite, eller inte alls det har nån betydelse för din spelglädje. Att vissa förenklingar tillkommer, för de som sponsrar spelet med den avgiften premium innebär, är basen för hela spelets existens.

En bra spelare är en spelare som tänker strategiskt och inget annat.

Med vänlig hälsning Rockolga
 

DeletedUser

Guest
Du kan lägga upp alla dina anfall i en lista för att sen skicka direkt därifrån utan att gå till din stad. Vet inte säkert eftersom jag inte nyttjar den om det finns funktioner som skiljer sig. Nu efter uppdateringen genomförts kanske en som använder den kan berätta hur den nya är jämfört med den gamla :)

Med vänlig hälsning Rockolga
 

DeletedUser

Guest
Attackplaneraren är till för att som man hör på namnet planera sina attacker. Du kan få upp vilken tid du ska skicka anfallen och du ska få en påminnelse en stund attacken ska skickas iväg. Så det är ingen jätteskillnad mellan de spelarna som har tillgång till detta och de som inte har det. Det går lite snabbare att se tiderna till en stad, det är den stora skillnaden.
 

DeletedUser

Guest
och kp poängen råkade försvinna i rapporterna i o m uppdateringen?
 

DeletedUser2311

Guest
var så otroligt fint att man som anfallare fick en humm om vad det var man attackerade nu när man inte får veta hur mycket kp man får per anfall blir det en än större svaghet för folk som tycker om att anfalla.
 

DeletedUser458

Guest
var så otroligt fint att man som anfallare fick en humm om vad det var man attackerade nu när man inte får veta hur mycket kp man får per anfall blir det en än större svaghet för folk som tycker om att anfalla.


kolla i torget innan off landar ser du intjänade kp o efter anfallen.
anfaller du flera kan det dock bli svårt att sära/stad ;)
 
Topp