Diskutera version 2.27 här!

DeletedUser

Guest
Jag läste igenom lite snabbt vad det var ni skulle ändra och så men jag hittade inte att ni skulle fixa buggen med klockan. Jag vet inte om någon har sagt det eller skickat in till supporten med iaf kan jag göra det för om man ska tajma ett anfall med ks exempel så skickar man att det ska landa kl 21:59 men när man kollar på anfallet så landar det ex kl 22:00:04. Men det är inte samma tider hela tiden som förändras, det kan vara att anfallet kommer 2 sek förtidigt eller 6 sek försent.

Och jag vet att det inte bara är jag som har denna bugg, flera av mina allians/förbunds spelare har samma problem.
 

DeletedUser176

Guest
Jag läste igenom lite snabbt vad det var ni skulle ändra och så men jag hittade inte att ni skulle fixa buggen med klockan. Jag vet inte om någon har sagt det eller skickat in till supporten med iaf kan jag göra det för om man ska tajma ett anfall med ks exempel så skickar man att det ska landa kl 21:59 men när man kollar på anfallet så landar det ex kl 22:00:04. Men det är inte samma tider hela tiden som förändras, det kan vara att anfallet kommer 2 sek förtidigt eller 6 sek försent.

Och jag vet att det inte bara är jag som har denna bugg, flera av mina allians/förbunds spelare har samma problem.

det är ingen bugg.. spelet är konstruerat så att det ska vara så.. det kan skilja på 30 sekunder.. det mesta jag varit med om när jag skickat anfall är att det hoppade 29 sekunder..
 

DeletedUser

Guest
det är ingen bugg.. spelet är konstruerat så att det ska vara så.. det kan skilja på 30 sekunder.. det mesta jag varit med om när jag skickat anfall är att det hoppade 29 sekunder..
Är det inte en bugg? Men varför är det gjort så da? Det värkar ju hel knäppt att man har gjort så med flit...

Har dom gjort så för att det inte ska gå att tajma ks?
 

DeletedUser2311

Guest
jepp är för att försvaren skall ha ännu större chans att klara sig utöver alla andra bonusgrejer som en försvarare har jämfört mot en anfallare... Givetvis tjänar grepolis mer pengar på det sättet...
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är lite konstigt att ni säger att ni ska uppdatera den 9e i forumet, men ingame kommer med två informationrutor att ni skulle uppdatera den 7e, samtidigt som det buggades för att ni uppdaterade den 8e :s
 

DeletedUser

Guest
Det där med informationsrutorna tar jag på mig, blev inte som jag hade tänkt samt att jag missade att byta ut den 7:e mot den 9:e.

Ber om ursäkt för det och hoppas att ni kunde se mitt budskap ändå. :)
 

DeletedUser

Guest
Det där med informationsrutorna tar jag på mig, blev inte som jag hade tänkt samt att jag missade att byta ut den 7:e mot den 9:e.

Ber om ursäkt för det och hoppas att ni kunde se mitt budskap ändå. :)

Alla är vi människor, inga skada skedd för min del :)
 
Topp