Diskutera version 2.111

DeletedUser

Guest
Ny version kommer till oss den 2:a Maj
Se mer info här.

I denna tråd kan ni komma med tankar och förslag.

Med vänliga hälsningar
Ert Grepolis Team.
 

DeletedUser3173

Guest
Det borde fixas andra saker med så man slipper uppgradera när det står 0 fast det man byggt är klart, o bannern ska tas ta bort helt bara jäkligt störande!
 

DeletedUser

Guest
Ge det nya med bannern en chans iaf, innan ni dömer ut den. Gillar ni inte den nya lösningen, efter uppdateringen, så skriver vi igen vad ni anser.

Med byggköerna, två gånger har de sagt i changelogsen att de var fixat, för att sen ändra det, så de jobbar på att försöka finna problemet med det. Glad man inte jobbar med bugglösning
 

DeletedUser3173

Guest
Ge det nya med bannern en chans iaf, innan ni dömer ut den. Gillar ni inte den nya lösningen, efter uppdateringen, så skriver vi igen vad ni anser.

Med byggköerna, två gånger har de sagt i changelogsen att de var fixat, för att sen ändra det, så de jobbar på att försöka finna problemet med det. Glad man inte jobbar med bugglösning
Nej bara störande ger inget för spelet! o dom andra sakerna borde Inno ha fixat för länge sen! ta ej illa upp inget menat mot dig!
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår frustrationen, det gör jag.

Men som sagt, innan ni dömer ut ang. bannern, prova, är det inte bra, så säg det, så säger jag till
 
Topp