Diskutera värld Lambda

DeletedUser

Guest
varfför då det skulle väll öpnna 10:00 idag ??

eller ligger jag fel
 

DeletedUser

Guest
Du ligger väl inte mitt på dan ;)

Mellan 10.00 och 17.00 förstod jag det som, men jag kan också ha fel.
 

DeletedUser678

Guest
Sägs att denna server, likt Zeta, är över innan den ens har börjat :)
 

DeletedUser845

Guest
Någon som har en länk på källan till dessa tider ? :)

Edit: nevermind, stod visst i huvudtråden 10-17 ja ;P

Tippar för övrigt på 18
 

DeletedUser2047

Guest
Jag som så många andra verkar det såg fram mot en server som äntligen inte hade någon nb. De finns alldeles tillräckligt med servrar som har nb så varför kan inte denna få vara utan? Ser inte ens vad det är för rättvisa i nb om jag ska vara helt ärlig för folk har olika tider och
finns de nb borde de väl för rättvisans skull i så fall med finnas nb för de som jobbar, alltså förläng nbn till 16.00 på kvällen då på samma gång så spelar vi bara grepolis under kvälls tid...men just, de finns ju de som har kvälls jobb med så varför inte nb för dem då med så de är lika för alla???

Alla kan väl sova lugnt för det bara för att nbn inte finns? Alla måste vi ju sova någon gång och de som är uppe på natten sover ju förmodligen andra tider så i de stora hela kan jag inte se annat en att de jämnar ut sig i slutändan.

Hade det varit en belägrings server kan jag första tanken med nb:n bättre för enligt mig måste man vakta på en belägrings server på ett helt
annat sätt en en revolt server men på revolt server förstår jag den inte alls för alla har ändå 12 timmar på sig minst att rätta till
ett eventuellt anfall på sin stad och loggar man inte in på den tiden då lär man nog spela fel spel i såna fall.

//Wolfman
 

DeletedUser

Guest
Men skönt för oss som uppskattar en god nattsömn :D

Tycker om att du verkar tro att man inte kan bli attackerad under natten bara för att NB finns. Så länge du inte väljer att köra på deff i alla städer finns det alltid offstäder att rensa och det går lika bra även när försvararen har 100%bonus.
 

DeletedUser

Guest
Riktigt trevligt med ny värld och full fart från start.

Men är det vanligt att folk försöker fuska från början? hittar några med dubbel och trippel konto på servern :/ Hoppas admin hittar åt dom och rensar bort dom.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror det är en bra värld men misslyckas natten bonus eftersom det finns människor från andra länder som jag har vi olika timmar och skadar oss. Annars mycket bra världen!
 
Topp