Diskutera ny gud

DeletedUser3388

Guest
Om detta inte är ett 1:a April skämt (som jag tror det är) så undrar jag vad denna ''nya'' gud har för samband med Grekisk mytologi?
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser

Guest
Haha, April Fools. A new god is an interesting idea and this looks pretty cool although it does not fit into Greek mythology so I have mixed feelings about it.
 

DeletedUser3362

Guest
Om detta inte är ett 1:a April skämt (som jag tror det är) så undrar jag vad denna ''nya'' gud har för samband med Grekisk mytologi?
smiley_emoticons_irre.gif

Visste inte du att grekerna använda dinousarier som soldater? :eek:
Det var så de tog Troja, genom att låta en T-Rex ramma hela jävla muren. Sen skickade dem in raptorer:D
 

DeletedUser500

Guest
man skämtar inte om guld!

Instämmer, dock så tvivlar jag på att man släpar fram Deinos som en halvt okänd gud. Finns många andra som anses som "större" gudar och som man kan göra en hel del med. Varför inte köra Hermes, Afrodite, eller Hefaistos??? Dessa känner man ju iaf till. Jag, som anser mig relativt beläst på den fronten var tvungen att slå upp en enligt mig fullständigt okänd gud som Deinos.

April, April?????
 

DeletedUser3388

Guest
Visste inte du att grekerna använda dinousarier som soldater? :eek:
Det var så de tog Troja, genom att låta en T-Rex ramma hela jävla muren. Sen skickade dem in raptorer:D

Om Inno hade fått bestämma hade det nog varit så
smiley_emoticons_auslachen2.gif

Skämt åsido, så hade det kunnat vara bättre aprilskämt än detta uppenbara
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser

Guest
Skulle de nu komma en ny gud, så varför inte Hannibal eller liknande? Med elefanter och en mytisk form av stridsvagn.

Fjärde kraft: Stridsformationer - Försvarande stadens enheter är 5% effektivare i 1 timme
 

DeletedUser3362

Guest
Fjärde kraft: Massförstörelse - Alla enheter på hela världen dör.
 

DeletedUser3356

Guest
hoppas verkligen på att detta är ett aprilskämt annars undrar man vart GP är påväg
 

DeletedUser3384

Guest
Någon som vet om det var ett april skämt eller inte?:confused:

Hoppas att det inte var det för en ny gud är ju alltid nice;) och att guden är okänd gör inte så mycket för mig.
 
Topp