diskutera App version 2.99

DeletedUser

Guest
Ny version för appen har släppts, här kan du komma med åsikter och tankar.

Se mer info här.

Med vänliga hälsningar,
Ert Grepo team
 

DeletedUser3440

Guest
Hej!

Skönt att höra att det jobbas på med appen. Här kommer lite feedback från mig. :)

I händelsen om att någon utvecklare läser detta så bör det kollas upp hur funktionaliteten kring forumet i appen fungerar, dvs. varför det laggar så mycket. Jag misstänker att det har att göra med att all data för hela forumet laddas in, och att det inte görs asynkront, utan att det görs på huvudtråden. Det finns väldigt många bra lösningar för det problemet som inte är alltför jobbiga att implementera.

Men, vidare till den nya versionen (använder förresten en Samsung Galaxy S5):

- Visa anfall dyker fortfarande inte upp i appen, även om de syns i webbläsaren.
- Tappar man anslutningen medan appen håller på att ladda antingen forumet eller någon lista med data, så händer det ibland att den laddningsdialogen fastnar och man måste starta om appen för att komma någonvart.
- Antal guld man får i appen för samma pris som i webbläsaren är mindre. Är det menat att det ska vara så?

Det vara bara kort det jag har hunnit märka hittills.

Önskemålen för framtida uppdateringar är väl de samma, att man ska kunna se andras rapporter/ladda upp egna i forumet.
cnfy7elqh8dotnsdp.gif
 
Topp