Diskussion: Vintereventet 2016

DeletedUser3566

Guest
Vintereventet är tillbaka i år och vi ser fram emot er feedback! Vänligen samla era tankar här :)
 

DeletedUser3137

Guest
Vill inte på något vis låta negativ här, men jag tycker faktiskt att Artemis har varit med i spelet tillräckligt länge för att få bli representerad i kommande evenemang och event. Det jag vill komma fram till är att det vore trevligt ifall man i framtiden, (helst inte allt för långt bort), skall kunna få även hennes mytiska enheter, och det är i synnerhet Griparna jag har i åtanke.

Jag är medveten om att det endast finns plats för 120 recept/kombinationer i det nuvarande systemet, och man i så fall måste ta bort en eller ett par redan existerande belöningar, såvida man inte vill göra om systemet med 9 ingredienser istället, vilket jag kan tycka vore lite väl omständigt. Jag vet inte vilken eller vilka belöningar som skulle kunna tänkas bytas ut mot Gripar, (och/eller det Kalydoniska vildsvinet), men jag är säker på att communityt kan ha åsikter och förslag på vilka som kan bytas ut.

Mvh
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3566

Guest
Tack för din feedback! Jag kommer skicka in det till utvecklarna.
 

DeletedUser3602

Guest
Tycker det finns tillräckligt med flyg i eventen som det är. Att utöka med gripar är fel håll att gå.

Balansera upp det istället.

Fast det vet vi ju alla att det inte kommer hända, innogames kan ju förlora lite pengar på det.
 
Topp