Diskussion Värld Rethymnon

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Diskussion om världen och inställningarna för värld Rethymon.
Jag kan även påpeka innan ni klagar på alliansgränsen att 35 är minimum till och med denna världen, kommande världar däremot kommer ligga på runt 15-20 i alliansgräns!
Moralen är inaktiv på denna världen och jag vill gärna ha feedback hur det fungerar, om ni vill ha fler världar utan den eller vi borde fortsätta med moralen aktiv.
 

DeletedUser3637

Guest
Blir bra, alla ogillar moral så ingen kommer bli missnöjd :)
 

DeletedUser2962

Guest
Alla aktiva servrar inklusive denna har väldigt långa nattskydd. Skulle verkligen vilja se kortare nattskydd eller testa lite annat 21-03 kanske? 03-08? Kul om ni kunde variera lite! :)

Moral ska ALLTID vara av
 

DeletedUser3448

Guest
Alla aktiva servrar inklusive denna har väldigt långa nattskydd. Skulle verkligen vilja se kortare nattskydd eller testa lite annat 21-03 kanske? 03-08? Kul om ni kunde variera lite! :)

Moral ska ALLTID vara av
Förstör ju lite poängen med "nattskydd", inte alla som vill drälla upp 3 på natten varje natt
 

DeletedUser2962

Guest
Förstör ju lite poängen med "nattskydd", inte alla som vill drälla upp 3 på natten varje natt

Jag ser "nattskyddet" mer som en paus från attacker där man kan bygga mur och återhämta sig. Tycker inte vi borde vara rädda för att testa lite nytt och dessutom är vi alla verksamma olika tider på dygnet. Jag förstår din poäng, men jag tycker iaf vi kan testa något nytt efter 42världar med liknande "nattskydd"! Det finns exempel på detta andra länders grepolis sidor där nattskydd tillexempel har tagits bort helt, men jag tycker inte vi borde gå så långt nu iaf!

Finns även mer man kan jobba med i inställningarna för att göra grepolis mer attraktivt och roligt. Det är väl ändå det som får spelare att stanna och bristen på kreativa lösningarna från innogames har gjort att grepolis har dött ut. Sen finns det väl många förklaringar till att spelare lämnar, men jag tycker iaf det är något Boefst borde ta med sig. Va inte rädd!
smiley_emoticons_bravo2.gif


Sen om man inte tycker om man iställningarna på en värld kan man väl hoppa över den världen! :)
 
Topp