Diskussion Värld Pella

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Uppdaterade inlägget, den ligger på 6 timmar. För framtida referens är det lagom för en värld med 4 i hastighet/enhetshastighet eller vill ni att den ska vara kortare/längre?
 

nogold

Active Member
Då blir nattbonus 7 timmar och belägringstid 6 timmar. Det kommer innebära nattks och ingen chans att bryta ks. Jag hade föredragit kortare nb isf. Åtminstone samma nb tid som belägringstid.
 

jacoblilje

Active Member
Nb längre än belägringstiden är väldigt orimligt, annars får nog alla sitta uppe till spam försök med ks fram till 01 vardera kväll
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Se där, bra ni är här och kan lära mig saker, ändrar belägringstiden till 8 timmar då så passar det bättre.
 

DeletedUser3387

Guest
Tror också på en mindre alliansgräns, max 15-20 så kanske det blir en roligare server med lite mer kamp på annat sätt... 35 är alldeles för stort för att vara .SE tråkigt men sant..
smiley_emoticons_viking.gif
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Håller med men som det ser ut nu blir det inte lägre än 35 medlemmar per allians, ska göra allt jag kan för att kunna sänka den då det hade blivit intressantare världar.

Angående nattbonusen så vill vissa inte ha någon och vissa vill ha längre, så det kommer vara olika från värld till värld.
 

DeletedUser3387

Guest
Håller med men som det ser ut nu blir det inte lägre än 35 medlemmar per allians, ska göra allt jag kan för att kunna sänka den då det hade blivit intressantare världar.
Det måste gå att ändra, eller som sagt... det är flera av oss som köper guld... att inte lyssna på kunderna skulle vara fatalt
smiley_emoticons_oh-no2.gif
Det måste ju vara anpassat per land, det är det inte med 35 spelare i allians storlek.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp