Diskussion Hall of Fame

DeletedUser3348

Guest
Man kan ju undra varför novus är i "hall of fame" när han spökade innan det var slut?
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Dem ända vinnarna av Sigma är Innogames själva... :/
 

DeletedUser2981

Guest
Conn har nu gjort det otroliga! Det endast en spelare innan honom klarat...att komma över 10 Miljoner Kämparpoäng på en svensk server! Rekordet ligger nu på 11,7 Miljoner men jag misstänker att Mr Conn siktar på att skriva nytt i rekordboken!

Stort Grattis Conn till 10 Miljoner Kämparpoäng!!

Även Grattis till 3 Miljoner Försvarspoäng!

ce2f7c8ff2.png

Ser att den "bästa" nomis trots nästan 3 månader längre speltid på slutet inte klarade av att komma ikapp mig.

Får gratulera vinnarna av servern samt vill tacka främst alla Kaffe spelare för en trevlig tid så länge jag var med, det var roligt att kriga med er. Även vissa motståndare skall ha stor eloge för att ha kämpat på bra. Tyvärr skall de vara sur att Innogames gjorde spelet till vad det blev men får önska alla som krigar på nya världar all lycka till.

Ha det gott //conn
 

DeletedUser2646

Guest
Haha, han var knappt halvägs! Tackar alla från Kaffe som var kvar och kämpade! Vissa spökade och andra byte sida men vi som var kvar stod lojala med varandra hela tiden! Jag önskar att vi syns igen om några år när man inte stressas av Deadlines och annat från Högskolan!

//Timpa

Tycker bosse och malva var för snabba med att lägga upp slut resultatet av Krigspoäng rankerna ;)
Jag hann ju ta mig in på Topp 10 Anfallare innan det slutat :D
c7f58f4973.png
 

DeletedUser3348

Guest
Tycker bosse och malva var för snabba med att lägga upp slut resultatet av Krigspoäng rankerna ;)
Jag hann ju ta mig in på Topp 10 Anfallare innan det slutat]

Snyggt där Timpa, vill dock minnas att du påstod att du skulle ta dig förbi mig i off ranken?
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Gick ju fullt defensiv i drygt 2-3 månader så jag fick ju inte ut något på den offensiva fronten. ;)

Men, samtidigt som jag gick fullt defensiv drog du på offensivt. Sådant som händer, men med tanke på
hur lite tid jag faktiskt spelat på Sigma är jag nöjd med en Topp 10 placering i Offensiven!
 

DeletedUser3280

Guest
Haha, han var knappt halvägs! Tackar alla från Kaffe som var kvar och kämpade! Vissa spökade och andra byte sida men vi som var kvar stod lojala med varandra hela tiden! Jag önskar att vi syns igen om några år när man inte stressas av Deadlines och annat från Högskolan!

//Timpa

Tycker bosse och malva var för snabba med att lägga upp slut resultatet av Krigspoäng rankerna ;)
Jag hann ju ta mig in på Topp 10 Anfallare innan det slutat :D
c7f58f4973.png

Inte för att vara sådan MEN ingen kaffe förblev kaffe om du på står det, ALLA bytte sida. Ni till resten och några till oss. Men samtidigt så är det många som blir spel kompisar när man krigar mot varandra eller tvärt om i vissa fall.

Samt kan man se lite roligt hur conn tog top i kp när han var inne. Själv fick man sina första riktiga anfall när uv tiden var i gång, någon annan fick det sedan starten av världen...

Säger dock inte att conn är dålig, han kan spelet men man har sett många stor spelare genom tiderna leva på guld också.
Efter allt är det ändå ett pay to win spel :cool:
 

DeletedUser2646

Guest
Inte för att vara sådan MEN ingen kaffe förblev kaffe om du på står det, ALLA bytte sida. Ni till resten och några till oss. Men samtidigt så är det många som blir spel kompisar när man krigar mot varandra eller tvärt om i vissa fall.

Samt kan man se lite roligt hur conn tog top i kp när han var inne. Själv fick man sina första riktiga anfall när uv tiden var i gång, någon annan fick det sedan starten av världen...

Säger dock inte att conn är dålig, han kan spelet men man har sett många stor spelare genom tiderna leva på guld också.
Efter allt är det ändå ett pay to win spel :cool:

Du är ju omöjlig, det är ju som att säga att ingen BK förblev BK, ni bytte ju sida också.
 

DeletedUser3280

Guest
Du är ju omöjlig, det är ju som att säga att ingen BK förblev BK, ni bytte ju sida också.

Nu ryktas det att jag förstår noll, vi bytte sida? Vi hjälpte sven upp igen och det var nomis som bytte sida ;) Men ni borde känna honom, han är ju lite klurig ibland så han ville att det skulle vara en ny ally annars hade putin funkat fin fint ;)
 
Topp