Diskussion Grepolis App

DeletedUser378

Guest
Arbetet med Grepolis Appen börjar nå sitt slut och vi hoppas kunna lansera den inom kort.
Ett exakt datum när appen släpps är ännu inte satt.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser2832

Guest
Inte för att jag tror den kommer ha det men...
Grepolympia hur är det med det? Finns det med när appen kommer ut? :)
Skulle vara skönt att inte behöva gå in på datorn/webbversionen :)
 

DeletedUser2522

Guest
Angående plingandet:

Tänk dig att du t.ex. jobbar, så känner du att det vibrerar i fickan. Du ser att du blir anfallen på GP, du skriver några rader i forumet, så fixar allianser in några tusen biremer.

Utan plingandet så måste man själv kolla om man blir anfallen, precis som på datorn. Man får regelbundet klicka upp GP fliken och kolla om man blir anfallen, annars kan det hända att man blir av med en BS flotta på en kvart, det har hänt mig, hehe. På datorn plingar det inte, så varför i mobilen?
 

DeletedUser2832

Guest
Loth hur går det? :)
Var ju ett tag sedan du sa den började närma sig slutet :)
 

DeletedUser378

Guest
Det är på gång. Uppkom lite problem i slutstadiet och vi önskar inte släppa en defekt produkt samt att avtalen som måste slutas har dragit ut på tiden.
Hoppas kunna släppa mer exakt information inom kort.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser2832

Guest
Märkte en uppdatering på toolboxen, vad kom i den? :)
Antar att slutresultatet börjar närma sig nu :D
 

DeletedUser378

Guest
Uppdateringen gällde inte toolboxen. Vi uppdaterade servrarna till version 2.44.
Information om vad som ingick där finner du i tråden Changelog 2.44 under tillkännagivanden.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser

Guest
Angående detta "plingade" som ni alla pratar och gnäller om.
Vill ni inte att det ska plinga hos er, nå stänga av den funktionen i inställningar i appen, det är inte jätte svårt.
Annars så lär nog den funktionen ligga kvar då det är något INNOgames använt på andra liknande Appar, t.ex. till Tribalwars.
 

DeletedUser2832

Guest
Hur går det med den svenska versionen? :)
Vet att den kommit ut i USA och kan inte vänta :D
 

DeletedUser2645

Guest
Hur går det med den svenska versionen? :)
Vet att den kommit ut i USA och kan inte vänta :D

Undrade precis samma sak, såg idag att den hade lanserats i USA och respektive andra länder (tror jag).
Så hoppas att den svenska versionen kommer snart. :D
 

DeletedUser378

Guest
Appen har den här veckan lanserats för följande marknader: fr, de, com och us.
Vi har inte långt kvar innan vi har tillgång till appen. Det kommer mer information så snart det blir aktuellt.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2645

Guest
Appen har den här veckan lanserats för följande marknader: fr, de, com och us.
Vi har inte långt kvar innan vi har tillgång till appen. Det kommer mer information så snart det blir aktuellt.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden

Trevligt trevligt :D
 

DeletedUser2832

Guest
Då när appen kommer, kommer den att var i första stadiet som den var i när den kom ut i dom andra länderna?
Eller kommer vi ha den "uppgraderade" versionen? :)
 

DeletedUser378

Guest
Appen har nu lanserats för iOS telefoner och finns att tillgå från iTune Store.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser2878

Guest
Ser bra ut! Har visserligen kört den på paddan, men för er iPhone användare kommer den att fylla sin funktion. Väntar ivrigt på androidsläpp.
 

DeletedUser2832

Guest
Den är rikigt bra :D
Även om det är en nylanserad (här i Sverige) så saknar jag att kunna rasera byggnader

Sen självklart att man inte ser rapporterna i forumet och självklart att man själv inte kan lägga upp bb koder men dom lär ni ju fixa snart ;)

EDIT:
Hittade hur jag raserade :)
Dock börjar appen lagga ur om jag går in på en tråd med 500+ poster? Tar ovanligt lång tid att ladda det förstår jag men att den stängs av?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fortfarande ingen info om när vi VVA användare får tillgång till denna, förhoppningsvis bättre, mobilapp? :)

(VVA = Våga Vägra Apple)
 

DeletedUser378

Guest
Appen kommer att släppas även för Android. Arbetet är tyvärr dock inte riktigt färdigt på den fronten.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser3194

Guest
för det första så senaste appen han låst i 2 dagar o no 2 så var vi där med friden igen städer Skall vara fredade få Vilket inte varit fallet
 
Topp