Detta eviga tjat...

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som börjar tröttna på att det ska komma upp en stor ruta mitt i allt förjämnan om att de söker en ny Community Manager?

Vad är det tredje...? fjärde gången nu?

Är det inte bara lättare att de ger Lothoria en fastlön så är bekymret ur vägen sen...
Han/hon gör ju redan det mesta här och har bevisligen förtjänat ett visst förtroende efter att ha härdat ut den anstormning som pågick när namnet i dök upp inom teamet för första gången.

Mvh
En som funderar.
 

DeletedUser

Guest
Jag anser att Lothoria bör gemenskapen manager söker, har erfarenhet och jag tror att denna ståndpunkt har vunnit.
 

DeletedUser1337

Guest
Kan bara hålla med. Lothoria kanske har tackat nej dock, det vet vi ju inte.

Jag undrar däremot också varför man väljer att förolämpa alla spelarna i samma meddelande som man vill att de söker en ledig tjänst. Eller är det Google translates fel?
Det går inte att ta det seriöst och alla som eventuellt var intresserade samt hade kvalifikationerna och intresset hoppar nog över att söka nu.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
känner inte alls lothoria eller vet hur han fungerar i arbetslivet. Tror dock att ett multinationellt företag som innogames inte anställer någon för att en del som använder dess tjänster önskar det :)
 

DeletedUser845

Guest
Hej!

Det finns en viss sannolikhet att det blir Lothoria som tar över ja. Sen stämmer det även att Lothoria är osäker på om han vill eller ej.
Skulle tippa på att det blir antingen jag eller Loth som tar över iaf, ursäkta spammet men jag var lite seg på att skicka in min ansökan ;P.
 
Topp