Det ryktas...

DeletedUser3592

Guest
Ryktas om att 75% av världen hann förbunda sig med varann innan skyddet släppte
 

Hoplit

New Member
Det ryktas om att jag inte hittar några serverinställningar här. Nån som hört några rykten om det?
Vet inte ens om det är Revolt eller Belägring enligt andra rykten.
 

Salking

Member
Det ryktas om att jag inte hittar några serverinställningar här. Nån som hört några rykten om det?
Vet inte ens om det är Revolt eller Belägring enligt andra rykten.
Det ryktas att serveren började utan folk visste om det.
Men det speed 4-4-4 revolt med NB 23-06 och moral.

Men många folk på servern saknar moral
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att det ligger en sur lukt av dansk salami över servern men att det antagligen spökas bort snart...
 

Ylmer Jr

Member
Det är inget rykte.

Det som däremot är ett rykte är att du blev uppfostrad av en asiatiska men att din riktiga mor är det inte. Vissa säger du aldrig blev hämtad på BB utan istället såld på barnauktion medans andra misstänker att du blev funnen under en bro och att läkarna lyckades operera bort trollsvansen.
 

Salking

Member
Det är inget rykte.

Det som däremot är ett rykte är att du blev uppfostrad av en asiatiska men att din riktiga mor är det inte. Vissa säger du aldrig blev hämtad på BB utan istället såld på barnauktion medans andra misstänker att du blev funnen under en bro och att läkarna lyckades operera bort trollsvansen.
Finns många rykten, men lite sanning ;)
Däremot finns där ett rykte om dig Ylmer
 

Salking

Member
Nu har det visserligen inget med spelet att göra men ryktet du talar om är sant Salking, den är verkligen 23cm och varför du är så faschinerad över det förstår jag inte?
För det inte många människor som klara av att skita urr en 23 cm gurka utan att se konstigt utt i ansiktet, men du är en av dom.. Bravo !
 

Ylmer Jr

Member
För det inte många människor som klara av att skita urr en 23 cm gurka utan att se konstigt utt i ansiktet, men du är en av dom.. Bravo !

Som sagt jag förstår inte ditt intresse av detta samt att du var beredd betala för ett foto på "Bamse" vilket du hade döpt skapelsen till? Det ryktas att koprofagerna tar över den här världen...
 
Topp