Det ryktas

Spanish Conqueror

New Member
Ryktas att jag gärna ser nya spelare på svenska Grepo!
Jag är också en av alla dom som brukar hjälpa nya spelare om de vill lära sig spelet.
Ryktas också att jag startade ganska långt från mina team mates och att mina grannar höll mig alert från start ;)
What goes up must go down
bezradny.gif




Den här alliansen var ingen premade, vi startade inte tillsammans.
Personligen loggade jag in för att Inno annars skulle stängt mitt konto pga lång inaktivitet (då jag spelat på annat nick)
och jag ville inte att någon annan skulle kunna använda mitt nick i framtiden.
Att vi hade stängd rekrytering redan från början var delvis för att ge motståndet en chans.
Om detta är rykten så är de ryktena sanna :)

i am new and i need help
 

Hyperionz

Active Member
Jag har inga problem att attackera. Jag uppskattar .
men jag har problem med meddelanden som:
"dum ungerska, denegulerade, nybörjare, amatörspelare, dagis"
Jag tror att ömsesidig respekt i princip gäller alla.
Om vi kan ge det, tror jag att du kan förvänta oss att vi ger det till oss. Det är inget fel i ditt spel. Det finns ett problem med ditt beteende.

Med vänliga hälsningar är jag Roland
Ryktas att du kan ju köra upp din respekt i röven, du gillar ömsesidig respekt säger du, sen spammar du Himladris och blockar alla som skriver till dig om en lösning :p
 

xeet

Active Member
nej, ni går ut på fullt levande servrar för att döda dom på ett fult sätt och få en enkel vinst ;)
hahaha hur levande var gela innan BB och hans gäng gick in? :D
logiken bakom det är ju densamma som att säga att Farsala är levande nu efter att alla "proffsen" spökat :D
 

DeletedUser3403

Guest
hahaha hur levande var gela innan BB och hans gäng gick in? :D
logiken bakom det är ju densamma som att säga att Farsala är levande nu efter att alla "proffsen" spökat :D

Ryktas att jag inte vet något om Gela eller Farsala men att du själv inte gjort stora avtryck på Helorus har jag märkt.
Kanske dags att bjuda på motstånd, ryktas det.
 

xeet

Active Member
Ryktas att jag inte vet något om Gela eller Farsala men att du själv inte gjort stora avtryck på Helorus har jag märkt.
Kanske dags att bjuda på motstånd, ryktas det.
när var det senast du gjorde avtryck på .se ens? du börjar likna doc promkillen som bara snackar om tyska servrar :D
Riktigt tråkigt må jag säga :(
enda skillnaden är väl att det du skriver faktiskt är begripligt att förstå ^^
 

docprometheus

Active Member
när var det senast du gjorde avtryck på .se ens? du börjar likna doc promkillen som bara snackar om tyska servrar :D
Riktigt tråkigt må jag säga :(
enda skillnaden är väl att det du skriver faktiskt är begripligt att förstå ^^

tenor.gif


Förstår du mig bättre nu? Om inte. Be pizzabagaren hjälpa dig, alternativ fråga "bebisblöja-grina-gnälla-moderator-banna-denna-varelsen" om hjälp för ytterligare samverkan och förstå mer än så.
 
Topp