Det ryktas

DeletedUser3403

Guest
Det ryktas att vi saknat ryktastråd tills nu.
klotnia.gif
 

DeletedUser3802

Guest
Det ryktas att denna värld var väldigt tom, men kanske jag som vart borta för länge...
 

DeletedUser3572

Guest
Lite fart på den här chatten nu vore kul ryktas det
 

DeletedUser3774

Guest
Ryktas att detta måste va den tråkigaste världen på länge! Inget motstånd alls.
 

Mandelkubb

New Member
Ryktas att det kan ha att göra med att Helorus är den tredje belägringsvärlden i rad och att de andra två fortfarande är igång.
Ryktas att någon blev av med 77 triremer tidigare idag ;)
Ryktas även att jag har ett liv utanför grepolis. Iaf i belägringsvärldar.
 

DeletedUser3774

Guest
Ryktas att det kan ha att göra med att Helorus är den tredje belägringsvärlden i rad och att de andra två fortfarande är igång.
Ryktas att någon blev av med 77 triremer tidigare idag ;)
Ryktas även att jag har ett liv utanför grepolis. Iaf i belägringsvärldar.
Ryktas att jag har ett liv utanför GP också, äsch bara bra att damma av skiten lite för ingen annan av er vågar ju anfall ;)
 

DSet

New Member
Lättare sagt än gjort är jag rädd. Undra på att svenska grepolis håller på att dö ut om det går så här i varje värld.

Men men, c’est la vie. Ses kanske i nästa revoltvärld.
 

DSet

New Member
Inget hets, tycker det är lite löjligt att dra upp "samtliga veteraner" när de i princip hade 3 fulla allianser mot oss, kanske de ska va lite aktivare och sluta bli rensade hela tiden och maxa muren så ^^

Vissa skulle kanske påstå att det faktum att ni hade tre hela allianser mot er och inte tappade en enda stad är ett bevis för att ni är lite för starka men vad vet jag? Sen var det ju ni som klagade på att det inte var något motstånd... Så går det när man trampar på hundvalpar.
 
Topp