Det ryktas...

DeletedUser3731

Guest
Det ryktar att ni inte får tolka det som att vi är direkt glada över att ni fuskat, mer jävligt besvikna...

Klart att man är lite skadeglad, skit ska skit ha.
Men servern blir ju inte sig lik :/ Usch va onödigt.
 
Ryktas att det är annat ljud i stämman nu när det är vi som är bannade, ska man fråga vad vi ska skicka till supporten för att bli unbannad? Ryktas det såklart
 
Ryktas att då var appen avstängd, nu får ni äntligen träffa lite trupper då. Kommer knappast logga in igen om jag inte bara tar en vända in för att se om jag har städer kvar imorgon. Ha så kul med fortsättnigen av servern ;)
Här har ni vad som står i några städer om ni nu vill träffa trupper
grepolis trupper kalydon.png
+ några enrier som är påväg hem från en sista runda hos Yoo och xcentory ;)
 

DeletedUser3746

Guest
Det ryktas att vi inte är gamar som går på bannade spelare eller deras allierade utan följer den praxis som JPB införde när Mafia blev bannade. Kanske försvårt för er att förstå men vi följer bara gängse praxis =)
 

nogold

Active Member
Det ryktas att jag ändå vill passa på att tacka dem som nu lämnat matchen även om den inte riktigt är över för oss alla!
Jag tycker det var mycket tråkigt att det slutade på detta sätt. Fram till för några dagar sedan så var det trots allt en ganska jämn server som levde.
Önskar er alla lycka till i gp så väl som irl.
Hoppas att vi i framtiden kan få se en lika jämn server utan fusk/bot/script eller vad det än var (@Boefst snabb,utan moral och kortare belägringstid tack)
Mvh nogold
 
Senast ändrad:
Topp